Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiemmin suunniteltiin yhteenmuuttoa, nyt mies vetäytynyt

Vierailija
24.07.2025 |

Olemme seurustelleet nyt noin kolme vuotta, ja vielä keväällä puhuimme aktiivisesti yhteen muuttamisesta ja omakotitalon hankkimisesta. Nyt mies on alkanut vetäytymään kuoreensa, laittaa kaikki muut asiat ja ihmiset minun tapaamiseni edelle eikä hän enää aktiivisesti ehdota yökyläilyä tai yhteistä tekemistä.

Mitä voin tehdä, vai voinko tehdä enää mitään? Olen kertonut kuinka minua pelottaa hänen hiljaisuutensa ja että minusta tuntuu todella pahalta sekä fyysinen että henkinen etäisyys välillämme. Hän ei kerro minulle enää tunteitaan tai ajatuksiaan. Olen hukassa, hätääntynyt ja surullinen..

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8vuotta yhdessä emmekä asu yhdessä. Eikä ole ollut mitään suuria riitoja minkään suhteen. Suosittelen kaikille. 

Vierailija
42/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua? Itse en halua enkä aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen ja ihan parisuhde silti on. Ehdottomasti järkevintä kun lapset jo tehty. Varsinkin uusperhekuviot saatanasta.

Mutta ap:n keississä toki sanomattakin selvää että miehen kiinnostus lopahti. Kissaa vain pöydälle.

Juuri näin, yhteenmuutto on parisuhteen tuho. Omat tuvat ja omat luvat, niin menee paljon paremmin.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sanoisin, että jokin radikaali ehdotus tähän. Esim sanot, että mietit eroa, koska tämä suhde ei enää tyydytä sinua ja sinun tarpeitasi. Sitten näet miten mies suhtautuu asiaan.

Mutta näin tietenkin vain, jos mietit eroa.

Typerä neuvo. Mies kuulee tuon niin, että AP ei halua häntä enää. Tilannetta ei tuollaisen jälkeen saa korjattua.

Puhukaa suoraan. Kerro, mitä kerroit meillekin. Ei tuollaista typerää temppuilua, että uhkailet tai muuta. 

Rehellisyys ja avoimesti puhuminen on nyt se ratkaisu

Ei minulla kyllä ollut ajatuksenakaan, että tilanne korjaantuisi enää. Vaan että noin ap:kin näkisi, ettei se korjaannu.

Vierailija
44/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä viestissä mainitaan Talous. Jos mies pelkää irtisanomista, ei kiinnosta uusi asuntolaina!

Onko muuten hänellä t sulla itsellä mikä tilanne nykyisen asuntolainan suhteen? Ei näitä juttuja pidä aliarvioida.

Vierailija
45/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luultavasti ahdistunut koska olet painostanut. Ymmärtänyt ettei parisuhde tatvitse yhteistä osoitetta, vaan onnellinen ja hyvä suhde voi olla ilmankin. Mutta koska hänelle ei anneta sitä mahdollisuutta, kokee ettei suhteenne tuo hänen elämäänsä lisäarvoa.

Vierailija
46/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä vittua? Itse en halua enkä aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen ja ihan parisuhde silti on. Ehdottomasti järkevintä kun lapset jo tehty. Varsinkin uusperhekuviot saatanasta.

Mutta ap:n keississä toki sanomattakin selvää että miehen kiinnostus lopahti. Kissaa vain pöydälle.

Juuri näin, yhteenmuutto on parisuhteen tuho. Omat tuvat ja omat luvat, niin menee paljon paremmin.

M47

Ehdottomasti samaa mieltä. Kukin tietysti tavallaan, mutta minulle ilman muuta näin. Ei enää ikinä saman katon alle kenenkään kanssa. Viisi vuotta erittäin toimivaa suhdetta nyt takana, eikä kumpikaan halua asua yhdessä.

M45

Vierailija
47/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi nainen jo miehellä. Roikottaa vaan sinua varalla. Sori siitä.

No itseasiassa parikin. Aina pitää olla pari tulossa jos yks lähtee. 

Vierailija
48/48 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi