Kannatti käydä ilta-alessa, löysin paljon hyvää ruokaa -60%
Kuten
2x Luomu Nauta jauheliha 400g
raejuusto 500g
Leipäjuustoa
mozzarellaa
Luomu kananmunia 10 kpl
1.75 l kevytmaitojuomaa
2 pakettia TUC suolakeksejä
1 mango
1 munakoiso
8 kpl jugurttipikareita
6 kpl rahkaa
2 kpl viiliä
2 kpl 0.5l juotavaa jugurttia
Kaikki tämä alle 25 €.
Kommentit (144)
Miksette hae ruokajonoista ruokianne? Tulee vieläkin halvemmaksi.
Pyrin ostamaan kaiken lihan 60% alesta.
Keskiluokka on ajettu niin ahtaalle riistoverotuksen takia että säästöjä on pakko hakea.
Myös vaatteet ostan kun alelappu on 40...90%.
Samoin elektroniikka pääosin alesta. Tai itse asiassa ostan lähes kaiken vain alesta. Se on minun periaatteeni
Minä kanssa:
kanan jauheliha 3 x300g a' 1,12 (2,79)
ruisleipäpalat 660g 0,52 (1,29)
maalaisviipaleet 0,60 (1,49)
Salaattijuusto 2 kpl a' 1,38 (3,45)
kolmioleipä 0,80 (1,99)
salaattiannos 2,10 (5,25)
Kebaplihaa 2 kpl a' 1,84 (4,59)
Nautajauheliha 10% 1,96 (4,89)
Paistijauheliha 5,06 (12,64)
Koipipalat jalapeno-omena 3kpl a' 1,60 (3,99)
Keittolihakuutio 2kpl a' 3,36 (8,39)
Maalaismaksamakkara 1,12 (2,79)
Lapin lumous 1,98 (4,95)
Bites salty caramel-broileri 3kpl a' 2,58 (6,45)
Suurin osa meni pakastimeen. Jauhelihoista tein burgerpihvejä pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haenkin, aina kun töiltäni joudan. Mutta harvoin pääsen aamupäivällä jonoon, ehkä 1-3 kertaa kuussa. Siksi on käytävä myös ilta-alessa.
Vierailija kirjoitti:
Millä paikkakunnilla löytyy noin hyvin aletuotteita?
Ainakin täällä Mikkelissä on runsaasti.
eri
täälläpäin ainakin on hyvin vähän mitään ilta alessa pitkin vuotta?
Vierailija kirjoitti:
No mene päivällä ja poimi laput kärryysi. Ei kai niitä nyt enää illalla olekaan hyllyissä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyi naudan entrecotea -60 alennuksella. Mitähän siitä tekisi?
Minä aina haudutan naudan mureaksi, oli mitä tahansa nautaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin missäpäin?
Meilläkin vaihtelee. Joskus on vaikka kuinka paljon ja joinain päivinä lämpötiskissä yksi mustamakkarapussi ja valmistäytekakkuja ja on sentään Prisma. Pienemmissä kaupoissa on monesti paremmin etenkin kalliimpia tuotteita. Prismasta kalliit lihat lähtevät jo aamulla kun ravintolat ostavat ne. Ravintoloissa kun ei ole viimeistä käyttöpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä ei löydy mitään, kaikki on jo ostettu päivän aikana - 30% hinnalla.
Mene aikaisemmin sinne kauppaan. Pärähdä neljältä paikalle ja lado tuotteet kärryysi.
...ja sitte kierrellää viis tuntia ympäri marketin hyllyvälejä kelloon vilkuillen
Olen nähnyt täällä penkin päälle tai alle hylättyjä ostoskoreja, päällä on jotain salaattipusseja, mutta alta pilkottaa punalaput eli joku käynyt päivällä keräämässä koriin ja jättänyt korin johonkin, aikeissa ehkä tulla hakemaan se ennen ilta-alen alkua. Itse en ole ikinä tehnyt tuollaista, mutta muut näköjään tekevät.
Petos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aina haudutan naudan mureaksi, oli mitä tahansa nautaa.
Sisävileestäkin tulloo maukasta kun keittee sitä 4 tuntia ja syöpi perujen keralla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt TUC keksejä, näkkileipää tai koiranruokaa -60% punalappualessa.
Vinkkinä että nyt olisi Tuc keksit tarjouksessa Tokmannilla 0.85€ paketti. Ei tosin yhtä hyvä diili kuin -60%, mutta toiseksiparas. Näillä helteillä oiva rantaeväs.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haenkin, aina kun töiltäni joudan. Mutta harvoin pääsen aamupäivällä jonoon, ehkä 1-3 kertaa kuussa. Siksi on käytävä myös ilta-alessa.
Oikeasti, rasittavaa että nuo jakelut ovat aina aamupäivisin. Miksei joskus voisi olla esim klo 15 tai lauantaisin?
Minä pidän että ruokajakelu on köyhille ja ilta-ale kaikille ruokahävikkiä vihaaville. Minkäs minä sille voin, että sieltä saa graavikalaa, sillejä, pastramia, filettä ja laatujuustoja halvalla.
Kalatiskin susheja saa joka päivä Prismasta ilta-alessa ja niitä menee roskiin asti. Lapset niitä mankuvat, niin tulee ostettua vaikka kalliita ovat alennuksessakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän että ruokajakelu on köyhille ja ilta-ale kaikille ruokahävikkiä vihaaville. Minkäs minä sille voin, että sieltä saa graavikalaa, sillejä, pastramia, filettä ja laatujuustoja halvalla.
Laatujuustot ok, mutta graavikala ja sillit, hyi hitto! En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin, pitäisi maksaa minulle päin.
Säästäähän tuossa. Jos normaakisti menisi 300€ kk ruokaan niin tällä tavalla ne saa 120 eurolla.