Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioiko miehet oikeasti

Vierailija
24.07.2025 |

jokaista naista sen perusteella, kuinka pantava hän on?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pantavuus on yksi arvioitava juttu, mutta myös monella muulla asialla on merkitystä ja jos muut asiat natsaa, niin ohoh - ei niin pantavasta naisesta tulikin erittäin pantava. Ei tämä liian yksinkertaista ole. 

Vierailija
22/44 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös sen katseella näe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät fiksut/ sivistyneet miehet arvioi naisia (pelkästään) ko tavalla. Vain miehet, joille ei itsellekään ole kovin paljon "annettu/ suotu" tekenevät sitä.

Vierailija
24/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut miehet tekee tota paitsi homot.

Vierailija
25/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät fiksut/ sivistyneet miehet arvioi naisia (pelkästään) ko tavalla. Vain miehet, joille ei itsellekään ole kovin paljon "annettu/ suotu" tekenevät sitä.

Lässyn lässyn ja pusi pusi.

Vierailija
26/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla jutut jää teinipojan tasolle ja osalla ei. Ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä miehistä näiden nettipalstojen perusteella.

Vierailija
27/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalla jutut jää teinipojan tasolle ja osalla ei. Ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä miehistä näiden nettipalstojen perusteella.

Eipä muuta sitä faktaa, että me miehet kyllä arvioidaan naisia.

Vierailija
28/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pantavaa/kaunista naista jotenkin arvostaa enemmän ja tykkää viettää aikaa, hengata ja auttaa vaikka en mitään tekisikään sen enempää heidän kanssaan kun olen varattu. Rumien naisten kanssa ei ole mitään mielenkiintoa viettää aikaa.

Vierailija
29/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka muiduu katon sillä silmällä 

Vierailija
30/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pantavaa/kaunista naista jotenkin arvostaa enemmän ja tykkää viettää aikaa, hengata ja auttaa vaikka en mitään tekisikään sen enempää heidän kanssaan kun olen varattu. Rumien naisten kanssa ei ole mitään mielenkiintoa viettää aikaa.

Valitetravaa,mutta totta, että itseä viehättävän kanssa viettää mielellään aikaa. 

Vierailija
31/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sitä perseen silmäilee kaikilta näkemiltään vierailta naisilta. Ettekö te naiset sen takia laita tyköistuvia housuja?

Pantavan näköisistä saa hyvän mielen.

Vierailija
32/44 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta ja jokainen nainen

Vierailija
33/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newsflash, jokainen mies tekee sen ensisilmäyksellä alitajuisesti ilman että edes tietoisesti ymmärtää. Se on biologiaa.

M

Vierailija
34/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiveajattelua, yksikin tuttu kaveri menestynyt, mukava, sivistynyt on aina valmiina seksihommiin. Hänen rouvansa varoitti minun rouvaa hänestä. Tuskin on ainoa kuka käyttää omaa hapotusta hyväkseen saadakseen naitanaa?

Vierailija
35/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut mä arvioin 1/5 tasoiseksi.

Vierailija
36/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään asteikolla toimiva arviointikriteeri, vaan kyllä/ei kysymys. 90% kadulla vastaantulevista naisista on pantavia. Someissa max 10%.

Tänä päivänä mun mielestäni korkeintaan 40 % on pantavan näköisiä. No mä olenkin aina ollut aika tarkka siitä, millaisen naisen kanssa haluan sänkyyn.

Vierailija
37/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kasvot, perse, reidet ja tissit. Nämä ensin ja sen jälkeen tyyli, onko tiukat farkut vai seksikäs hame.

Vierailija
38/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että tässä 'arvioinnissa' on kyseessä ihan ikiaikanenajatusmalli. Analogiana tietokonepuolelta "kyseessä arvioinnissa on miehisen kovalevyn tehdasasetuksesta peräisin oleva 24/7 toimintaprosessi".

- Jotenkin tuntuu sille, että kyseinen prosessi aktivoitu selkeästi useammin lämpötilan noustessa. Tuo voisi perustua ihan ytimien lämpötilan mittaamiseen pöytä-PC:n tapaan, vai mistähän se oikein voisi johtua?

Vierailija
39/44 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash, jokainen mies tekee sen ensisilmäyksellä alitajuisesti ilman että edes tietoisesti ymmärtää. Se on biologiaa.

M

Kyllä juuri näin on. Tekee ilman että sitä itse edes kunnolla huomaa. On puhdasta biologiaa. Naiset tekee täysin samoin. Jos miehet luulette että kaupungilla kävellessänne pyllynne ei olisi nopeitten naisten tekemien vilkaisujen kohteena, olette väärässä.

Tässä ei ole mitään "panisin/ en panisi" tietoista tuijottamista, vaan tiedostamaton 0.1 sekunnin ohimenevä pyykäisy katseella jolla saadaan tiedostamaton, riittävä informaatio.

Vierailija
40/44 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkastelen kaunottaria sillä silmällä että kelpaako hän ulkonäöltään sekä olemukseltaan vaiko ei. Eli onko nuori, hoikka, feminiinit eleet ja hiukset sekä suhtautuminen, seksikäs pukeutuminen, kujeileva katse, heleä ääni, pilaamaton iho, naiselliset q-kulmat ja kantokulmat, vaikuttaako nöyrältä ja tottelevaiselta, vai onko fémakon tai Justiinan vikaa.