Lontooseen lomalle - minne menisitte?
Lomat on kohta ohitse ja miehen kanssa päätettiin, että ensi kesänä suuntaamme jälleen Lontooseen.
Haasteena on, että olemme käyneet kumpikin siellä useita kertoja ja yhdessä elämänvaiheessa olemme kumpikin tahoillamme myös asuneet siellä. Nyt ajattelimme viedä kaksi lastemme tutustumaan Lontooseen.
Kysymys kuuluukin, että minne kaikkialle menisitte lasten kanssa?
Kommentit (24)
Menkää Canary Warfiin katsomaan mellakoita. Lapset oppivat mitä tapahtuu, kun maassa hyysätään laittomia tulokkaita ja unohdetaan oma kansa kokonaan.
No lähdetään vaikka siitä että en menisi. Valtavia pajeettilaumoja ja yönmustia katujen mittailijoita voi ihailla nykyään ihanasti Suomessakin.
Futismatsi, ehdottomasti. Mahtava tunnelma, varsinkin paikallispeleissä.
Jospa käyttäisit tekoälyä tai hakukoneita ja kysyisit sieltä kohteita muutaman päivän Lontoo lomalle
Jos tavanomaiset turistikohteet on käyty niin entä teatteriin? Konserttiin?
Nuo ovat sellaisia, mitä itse olen miettinyt minne saattaisin mennä kun muu Lontoo on nähty. Nuoria tuskin mellakat kiinnostavat, mutta itse voisin vaikka vierestä sellaista katsellakin, kun se oli yhtenä ehdotuksena tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää Canary Warfiin katsomaan mellakoita. Lapset oppivat mitä tapahtuu, kun maassa hyysätään laittomia tulokkaita ja unohdetaan oma kansa kokonaan.
Olemme jo persujen äänestäjiä...
Klassiset Buckinghamin palatsi, Tower ehkä kruununjalokivet. National gallery. Ostarit ym viihde on kaikkialla samanlaista, mutta paikan erityispiirteet kannattaa aina huomioida.
Vierailija kirjoitti:
tässä on vaan se että jos sinne menee niin sinähän olet itse jota vastaan mieltä osoitetaan
Kyselee se, jolle kaupunki on varsin tuttu?
Menkää vaikka sinne Harry Potter-landiaan. En muista missä se on, mutta paljon sitä on kehuttu. Eiköhän se gpoglaamalla löydy.
Vierailija kirjoitti:
Klassiset Buckinghamin palatsi, Tower ehkä kruununjalokivet. National gallery. Ostarit ym viihde on kaikkialla samanlaista, mutta paikan erityispiirteet kannattaa aina huomioida.
Ai lasten kanssa? Ne olis varmaan ihan riemuissaan National Gallerysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä on vaan se että jos sinne menee niin sinähän olet itse jota vastaan mieltä osoitetaan
Voi pyhä yksinkertaisuus 🙄
London Eye. Siinä samalla näkee Big Benin. Gordon Ramsayn ravintola. Harrods. Primark.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mäkin ihmettelen. Olen itse asunut 2v Lontoossa ja yleensä ihmiset kysyy multa, eikä päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mäkin ihmettelen. Olen itse asunut 2v Lontoossa ja yleensä ihmiset kysyy multa, eikä päin vastoin.
Persun aloitus johon hän itse vastaa persusisällöllä. Näitä on nähty täällä aiemminkin. Esiintyy tyhmänä naisena.
En menisi Lontooseen. Johonkin muualle Englantiin missä tuntee olevansa Englannissa eikä lähi-idässä. Tietysti jos sellaisesta tykkää niin miksi ei. Lontoo ei ole turvallinen.
Riippuu ihan lasten iästä ja mieltymyksistä sekä haluatteko tehdä asioita, joita he eivät välttämättä itse valitsisi.