Onko sinulla ollut vaikea elämä?
Kommentit (35)
On todella. Mutta nyt enää kymmenen vuotta eläkkeeseen ja rahaa on niin paljon että voin matkustella ja nauttia kunnes kupsahdan.
Ainakin moni sanoo, että oot kyllä paljon joutunut elämässäsi kestämään.
Aikuinen lapsenikin sanoi, että meidän elämä voisi olla salkkarihahmon elämä.
On ollut ihan hirveä. Enkä ole edes elänyt vaan kärsinyt yhtä sun toista peräjälkeen.
Fyysisesti/ulkoisesti ei, henkisesti/psyykkisesti kyllä.
On ollut. Ja sen seurauksena olen jossain määrin kyyninen ja tunnen olevani vanha ihminen kolmekymppisen kehossa.
Vakava sairaus, työkyky meni, yritys konkurssiin, velat niskaan, koti meni, mies lähti, lapset eivät välitä, sairauseläke. Olen vasta 49 v.
Ja mitä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Ei. T. Valis
Miksi alapeukut? T. Valis
Olen ollut mielisairaalassa ja sairastan skitsofreniaa.
On. Lapsuudenkodissa oli alkoholismia ja masennusta, vaikka hyviäkin hetkiä oli paljon. Masennuksesta kärsinyt vanhempi teki itsemurhan, kun olin reilu parikymppinen ja toinen vanhempi kuoli sairauskohtaukseen, kun olin reilu kolmikymppinen. Vanhemmat osoittivat minun olevan rakastettu ja he molemmat olivat huonoista jaksoista huolimatta minulle äärettömän rakkaita ja suru näistä menetyksistä on ollut valtavan iso taakka kestää. Olen ainut lapsi, joten minulla ei ole myöskään tukea sisaruksista. Onneksi ihana mies sentään on, mutta silti sisälläni on myös äärettömän suurta tyhjyyttä ja haikeutta.
Melko vaikea. Ei tätä asennetta muuten olisikaan. On lähes toksisen positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei. T. Valis
Miksi sitten valitat kaikesta? Jos siis olet se oikea Valis...
On. Olen liian hyvä tähän maailmaan. Olen aina puolustanut heikompia vaikka kuinka paljon olen saanut itse p@skaa niskaan. Nyt ne heikotkin kääntyivät minua vastaan ja puukottivat. En välitä enää mistään. Vaikka näen väkivaltaa ja muuta viattomien satuttamista, käännän katseeni pois
Olen 45 vuotias. Kaikki sukulaiset ovat menehtyneet paitsi isosisko.
Tuota tuota.. On ollut hankalaa ja raskasta ajoittain, mutta on ollut myös valtavasti onnellista aikaa ja juttuja jotka tuo iloa.
Ei. T. Valis