Ihmisiltä ei ole mitään hyvää odotettavissa!
Kommentit (8)
Sama. Vuosikymmeniä pidin naamiota ja olin mieliksi. Nyt tajuan: ihmiset ovat pääosin paskaa!
Minä kait pelkään kaikkia ihmisiä. Välttelen minkä kerkeän. Voi Luoja sitä oman kehun määrää ja toisten mollaamista. Minä, minä, minä ja vielä kerran minä itse. Koirat ja lapsetkin ovat samanlaisia. Minua ei kenenkään asiat, elämät, lapset ja koirat kiinnosta. Ja vielä vähemmän haisevan seksin harrastaminen.
Ei todellakaan ole mitään hyvää odotettavissa. Ihmisten kanssa olo on pahantahtoisia ja ilkeää. Oma seura ja kaunis kesäpäivä voittaa ihmisseuran mennen tullen.
Ihmisten kanssa olo on pahantahtoista ja piikikästä. Aina saa vaan pahanmielen. Oikeasti pelkään ihmisiä.
Mikään ei ole niin ihanaa kuin oma rauha. Kaunis, puhdas ja siisti koti. Puhdas, siisti ja hyväntuoksuinen vuode. Ja puhdas luonto. En kaipaa ihmisiä pilaamaan tätä ihanuutta.
Kilpailua, itsensä korostamista, toisten mollaamista ja alistamista, päällepäsmäröintiä, itsekkyyttä, valtapeliä, välinpitämättömyyttä, ignooraamista, kieroilua, selkäänpuukottanista, valehtelua, vikojen ja virheiden etsintää, mustamaalaamista, syyttelyä, ilkeilyä, pahuutta jne. jne. Surullista, mutta totta.
Niin minäkin. Toivon että joillakin edes harvoilla on silti hyvää ja itsellä.