Vieläkö joku oikeasti jaksaa näitä helteitä?
En jaksa. Päivät joutuu istuun vain sisällä, kun ulkona ei jaksa tehdä mitään.
Kommentit (35)
Ei täällä nyt niin kuuma ole. Helposti tän kanssa pärjää. Loputon vinkuminen sen sijaan alkaa ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan joo, mutta helkkarin tylsää olla vaan sisällä. Haluisin tehdäkin jotain, mutta ei tuolla ulkona pysty yhtään olemaan.
Aijaa,tässä ollaan puutarhassa iltaa istuttu muutama tunti nauttien grilliruokaa ja roseviiniä. Kohta tulee kylmä ja pitää siirtyä sisätiloihin. Päivällä tehtiin puutarha hommia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miten ajan saa kulumaan, kun ei pysty tekemään lenkkiä päivisin ja sisällä ei keksi enää mitään tekemistä. Etenkin, kun sisälläkin niin kuuma, ettei kovin mitään fyysistä edes jaksa. Rannalla maatessa mulla ei kulu aika. Miten hitossa nämä päivät saa kulutettua??
??
Täällä missä olen on yli 30 astetta ollut jo viikkoja ja jatkuu ainakin elokuun loppuun.
Tälläkin viikolla lenkkeilty 10km joka päivä.
Ulkona hiki kuivaa ja kunto kasvaa!
Nautin, kovasti. Harmi että alkoi työt, mutta onneksi on pitkät valoisat illat aikaa puuhailla ulkona.
En jaksa. Yöt liian kuumia nukkua.
Ei tuo kuumuus niin paha ole, mutta tuo auringonpaiste sen sijaan on. Toissapäivänä oli pilvistä niin nautin ulkoilmasta täysin siemauksin.
Eilen elimistö alkoi lopulta tottua, ja ylenmääräinen hikoilu ja väsymys lakkasivat.
Saan jopa nukuttua, vaikka sisällä on +29 astetta.
Join eilen tosi TOSI paljon nesteitä, teetä ja limpparia. Ehkä se vaikutti.
Jaksaa jaksaa! Huomenna taas töihin 🎢🎡🎠😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miten ajan saa kulumaan, kun ei pysty tekemään lenkkiä päivisin ja sisällä ei keksi enää mitään tekemistä. Etenkin, kun sisälläkin niin kuuma, ettei kovin mitään fyysistä edes jaksa. Rannalla maatessa mulla ei kulu aika. Miten hitossa nämä päivät saa kulutettua??
??
Täällä missä olen on yli 30 astetta ollut jo viikkoja ja jatkuu ainakin elokuun loppuun.
Tälläkin viikolla lenkkeilty 10km joka päivä.
Ulkona hiki kuivaa ja kunto kasvaa!
Miksi et sano suoraan missä olet?
Miten niin jaksaa? Hienoa kun on kuuma. Tykkään. Heikkous on valinta.
Eihän nyt ole mitään hellettä, max 25 astetta vaan..
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt ole mitään hellettä, max 25 astetta vaan..
Eilen täällä oli plus 31, joten kyllä se katsotaan helteeksi Suomessa.
Simp somali incelpanssit ja somalincelit tykkää kun kuuma.
Olo on kotoisa.