Haiseeko teillä sisällä nyt helteillä?
Siivosin perusteellisesti ennen helteitä, matotkin on puhtaita mut nyt ilma tuntuu tosi tunkkaiselta. Koneellinen ilmanvaihto on.
Ei haise home vaan sellainen... tunkka.
Kommentit (38)
Vessassa ei haise, eikä lavuaareista tai roskiksesta tule hajua. Alkoi haisemaan kun oli pakko alkaa pitämään ikkunoita välillä auki kun niin kuuma.
Hiki sperma pallihiki paska persehiki ja kalja, voi jotain puuttuu kusi ja tupakka. ja tietysti kannabis siten olis kunnon kombo bombo, valmis Mutta kaikee eivoi saada. 🤪🤪
Kun voisikin tuulettaa, mutta kun pujo kukkii ei voi 😮💨
Ei. Pesin eilen lavuaareja. Mutta viemäriin voisi laittaa jotain. Roska-auto haisi niin kamalalta Tampereella, metritolkulla, että olin oksun partaalla vielä tullessa kotiin. Se haisi pihassa ja kadulla, muussa pihassa. Koko alue. Haju oli kuin pilaantunut kananugetti ja vaippa, ellei ruumis. Roska-autojen suunnittelu ei ole hyvällä tolalla kun hajut pääsee niistä ulos. Olin ennen reissua käynyt suihkussa, turhaan ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pesin eilen lavuaareja. Mutta viemäriin voisi laittaa jotain. Roska-auto haisi niin kamalalta Tampereella, metritolkulla, että olin oksun partaalla vielä tullessa kotiin. Se haisi pihassa ja kadulla, muussa pihassa. Koko alue. Haju oli kuin pilaantunut kananugetti ja vaippa, ellei ruumis. Roska-autojen suunnittelu ei ole hyvällä tolalla kun hajut pääsee niistä ulos. Olin ennen reissua käynyt suihkussa, turhaan ilmeisesti.
kerro toki lisää
Vierailija kirjoitti:
toi liiallinen kosteus tekee ton tunkkaisuuden,
Kosteus ei aiheuta tunkkaisuutta, mutta jos asunnossa on homevaurioita, ne villiintyvät kosteudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toi liiallinen kosteus tekee ton tunkkaisuuden,
Kosteus ei aiheuta tunkkaisuutta, mutta jos asunnossa on homevaurioita, ne villiintyvät kosteudesta.
Kosteus ja lämpö voimistaa hajuja.
Vaimon pesemätön pillu haisee mädälle graavilohelle.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari yötä poissa, palatessa kylppärin viemärit löyhähtivät. Vettä ja etikkaa perään, nyt on taas raikasta. 1900-luvun alun kerrostalo, painovoimainen ilmanvaihto.
Kannattaa laittaa jotain myös niihin viemäreihin.
Tänään satoi vettä ensimmäisen kerran kahteen viikkoon ja oli lämmintä +29. Nyt sisällä on märän heinikon ja pusikoiden tuoksu ja inhottava ilman kosteus, vaikka pitää läpivetoa.
Ei haise mikään ylimääräinen, nyt illalla laitetaan taas ikkunat auki ja taka- ja etuovet läpiveto, tuulettimet on päällä ja koneellinen ilmanvaihto kakkosella.
Sama juttu, haisee tunkkaiselta. Koneellinen poisto 2 tai 3 kun muuten tulee liian kuuma. Keittiön ikkuna aamulla auki, päivät pakko pitää kiinni. Makkarin ikkuna päivän auki. Ja juu ei haise pesukoneet, viemärit yms. Epäilen, että tuo ilmanvaihto vetää rakenteista kaiken paikan. 1995 valmistunut vuokratalo niin eiköhän täällä jotain homettakin pesi. Ärsyttävää, välillä tuntuu ettei saa happea.
Vetää siis rakenteista kaiken paskan ei paikan
Ei. Vien lähes päivittäin biojätteet sekä elintarvikeroskat ja katson että tiskialtaassa ei ole ruokalikaa. En ole huomannut että pöly tms. haisisi enemmän kuumuudessa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Edellinen asukas oli juoppo, joten vanha muovimatto imenyt kaikkee ŝhaissee, nyt helteillä haju on 🤢..
Hki lämpötila 25. Sisällä 26. Ilman kosteusprosentti 64.
lImanlaatu: tyydyttävä.