Penisrengas
Onko teillä vinkkejä miten ottaisin puolison kanssa puheeksi penisrenkaan käytön? Ja miten sitä käytetään? Onko käytössä koko seksin ajan vai vasta lopuksi? Pujotetaanko penikseen jo heti aluksi vaikka ei ole vielä täysi seisokki päällä?
Kommentit (8)
Seksiä aloittaessa en yleensä heti laita rengasta , koska rouvalla on vielä siinä vaiheessa paikka arka , mutta pian laitan jonkun melko löysän . Lopuksi vaihdan melko jämäkän , koska se orkun antaminen näyttää sitä vaativan. Muuten saa pumpata itsensä näännyksiin ennenkuin rouva ne orkkunsa saa.
Njääh! Prinssi Albert on huomattavasti otollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä aloittaessa en yleensä heti laita rengasta , koska rouvalla on vielä siinä vaiheessa paikka arka , mutta pian laitan jonkun melko löysän . Lopuksi vaihdan melko jämäkän , koska se orkun antaminen näyttää sitä vaativan. Muuten saa pumpata itsensä näännyksiin ennenkuin rouva ne orkkunsa saa.
Entä klitoriksen hieronta? Kumpaner teistä sen hoitaa?
Itse aloitin renkaan käytön n.47 v ihan vain erektion ylläpidon takia. Renkaan kanssa seisoo kuin teinivuosina. Ja varmasti jaksaa rynkyttää niin kauan, että vaimo laukeaa. Mitä kireämpi rengas sitä kauemmin kestää itse laueta ja jos seksiä harrastettu pidempään päivittäin ei välttämättä lasti lähde ollenkaan. Vahva suositus joka tapauksessa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä klitoriksen hieronta? Kumpaner teistä sen hoitaa?
Kyllä minä sitä hieroskelen ja välillä rouva itse, mutta kun siihen tositoimeen siirrytään, niin ei sitä klitorista enää hierota siinä vaiheessa.
Ja pallien ympärille kannattaa laittaa toinen rengas. Voimistaa orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Ja pallien ympärille kannattaa laittaa toinen rengas. Voimistaa orgasmia.
Kokeiltu on, mutta minusta se oli jo vähän liikaa viritetty olo. Kukin tyylilään.
Empä tuota tainnut rouvalta paljoa edes kysellä, mutta jos nainen sitä toivoo , niin kai siitä on juteltava. Jos erektiota haluaa tehostaa, niin silloin se on hyvä.