Tuo Orpo on ällöttävä
Ei osaa oikein mitään, peruskokkareplösö. On vienyt maan talouden perikatoon ja leuhkii lehtien palstoilla.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kun se sai slaagin, jotkut typerät apteekkilaiset oli neuvoneet sitä menemään sairaalaan. Kylläpä tekivät virheen. Olisi vaan potenut kotonaan. Kenties siitä olisi päästy.
Yhteiskunnalle hyödytön lompakkoloinen kirjotti tän viestin^
Ulkoinen olemus on ärsyttävistä ärsyttävin. Puolueensa myös.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuin suoraan vassarin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Siitä huokuu sellainen velton juopon olemus. Vain sannasta puhuminen saa orpon reipastumaan.
Kaikki, jotka haukkuvat Orpoa, ovat tukien leikkaamisen kohteiksi joutuneita ressukoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina äänestänyt kokoomusta. Olen sairaanhoitaja ja haluan olla meidän parempien puolella
Tätä en tajua. Duunari äänestää ökyrikkaiden puoluetta, joita ei kiinnosta lainkaan sairaanhoitajien tulotason parantaminen. Se että äänestää ökyrikkaiden puoluetta, ei tee sinusta sellaista. Vähän tyhmää suorastaan toimia duunarina kertomallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina äänestänyt kokoomusta. Olen sairaanhoitaja ja haluan olla meidän parempien puolella
Älä viitsi vassari teeskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä en tajua. Duunari äänestää ökyrikkaiden puoluetta, joita ei kiinnosta lainkaan sairaanhoitajien tulotason parantaminen. Se että äänestää ökyrikkaiden puoluetta, ei tee sinusta sellaista. Vähän tyhmää suorastaan toimia duunarina kertomallasi tavalla.
Kaikki ihmiset eivät äänestä lihottaakseen omaa palkkapussiaan. Jokuset pitävät puolueen ideologiaa tärkeämpänä. Ymmärrän, että vasemmistolla kaikki pyörii vain rahan ja materian ympärillä. Koko aste on rakennettu rahan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset eivät äänestä lihottaakseen omaa palkkapussiaan. Jokuset pitävät puolueen ideologiaa tärkeämpänä. Ymmärrän, että vasemmistolla kaikki pyörii vain rahan ja materian ympärillä. Koko aste on rakennettu rahan vuoksi.
Kokoomus ei siis piittaa rahasta? BUAHAHAA!
Vierailija kirjoitti:
Hhhahhhaaaahhhaa.."parempien puolella"..hahahhhaaaa, eihän tälle voi kun nauraa....
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, jotka haukkuvat Orpoa, ovat tukien leikkaamisen kohteiksi joutuneita ressukoita.
Eivät ole, esimerkiksi minä en ole mitään tukia hakenut enkä saanut. Minua oksettaa Orpo ja tämä koko nykyhallitus pulskine ministereineen. Minä en ole itsekäs minäminä ihminen, minua surettaa kaikkien pienituloisten ( = nykyisin köyhien) tilanne, lapsien, nuorten, vanhusten ja muuten osattomien kohtalo. Heiltä tämä nykyhallitus irviministereineen vie säällisen elämisen mahdollisuuden. " Hyvinvointi Suomi " on nykyisin todella iso vitsi, kansalaiset voi pahoin. Ihmettelen suuresti tätä tunnekylmyyttä, eikö näillä riistäjillä ole minkäänlaista empatiakykyä, kykyä asettua huono-osaisten asemaan. Odotetaan vaan, mitä kaikkea ihmiset joutuvat elämässään tekemään pärjätäkseen, monet ei kestä tilannetta. Päätyvät esim.itsemurhaan, eikä tämäkään vielä riistäjille riitä, ei hetkauta mitenkään. Voi v..tu tätä nykymenoa Suomessa.
Ei se tahallaan. On vain niin uskomattoman tyhmä, että luulee tekevänsä oikein ollessaan häkäpönttö-juntin puudelina.
Molemmat ovat uskomattoman osaamattomia ja aivan helkutin tyhmiä työläisvihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Netto työeläkkeeni, jonka eläkeyhtiö Varma maksaa on 33% veroprosentin jälkeen 2200€ käteen.
Ai niin, olen tosiaan vasemmistolainen. Tukipummit löytyy ihan muista puolueista. Ja kyllä, Orpo on osaamaton EK:n puudeli vailla omia ideoita, tai mitään osaamista.
Oikeasti tätä maata johtaa nyt EK-mafia ja Don Häkäpönttö.
Orpo on siitä harvinainen kokoomuslainen että hän on ollut yksityisellä sektorilla töissä. Kolme kuukautta sukulaisen kangaskaupassa lihotti valtionkirstua niin että kansi ei mennyt enää kiinni.
Kyllä ihmiset ovat saman arvoisia ! Jos ei ennen niin kuollessaan.
Etuoikeuksia ei viedä mukanaan tuon puoleiseen.
Annas olla kyllä tulee sinunkin vuorosi, malta nyt hetki.
Itsetuhoisia on monen sortin kulkijoita. Tuntuu varmaan hyvältä kun kun sanan ammatin työläisiä kävellytettiin pois työstään siksi että palkka ei riittänyt pakollisiin kuluihin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Petteri Orpo, palstan anti-patrioottiset akaat muuttakoon Somaliaan.
Muuta keskenäs, vtun turaani. Orpo kurjistaa ja kahtiajakaa kansan, selitä miten se on patrioottista, oi aivovammainen apina?
Onneksi maan johdossa on nyt a-luokan mies eikä mikään hölmö nainen.
🤮