Tuo Orpo on ällöttävä
Ei osaa oikein mitään, peruskokkareplösö. On vienyt maan talouden perikatoon ja leuhkii lehtien palstoilla.
Kommentit (66)
Äänestän aina Kokoomusta.
Vituttaako? :)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oma on virheesi.
t. Eri
Tyyppi on aina nautiskellut kun saa kyykyttää köyhää.
Minä olen aina äänestänyt kokoomusta. Olen sairaanhoitaja ja haluan olla meidän parempien puolella
Kiitos Petteri Orpo, palstan anti-patrioottiset akaat muuttakoon Somaliaan.
Vuosikausia kokoomuksen eduskuntaryhmässä on ihmisiä jotka eivät edes vielä ole oppineet, että mitä varten ne siellä ovat. Orpon kanssa yhtä heikoilla ovat Jokinen, Heinonen, Tolvanen.
Kaikki kokoomuslaiset saisi laittaa giljotiiniin.
On. On. On. Ällöttävä.
Purra on mauton ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta sinua luulisi hävettävän!
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen vellihousu.
Ja väsynyt lapanen. Itsehän se sanoi ettei jaksa...
Orpolla ja Purralla ei ole mitään taitoja työllistämisen edistämiseksi. He ajoivat Suomen syvään työttömyyteen ideoineen. Aamu tv:ssä oli viisas professori Suomen todellisista tilanteista ja mainitsi myös hallituksen toiminnan työttömyyden lisääntymiseen.
Voisivat ne jotka tätä hallitusta äänestivät työllistää ihmisiä.
Suomen talous on viety perikatoon liian leveällä julkisella sektorilla ja liian muhkealla sosiaalivaltiolla. Kokoomus on puolueista ainoa josta sitä ei voi syyttää.
Kun se sai slaagin, jotkut typerät apteekkilaiset oli neuvoneet sitä menemään sairaalaan. Kylläpä tekivät virheen. Olisi vaan potenut kotonaan. Kenties siitä olisi päästy.
Vierailija kirjoitti:
Kun se sai slaagin, jotkut typerät apteekkilaiset oli neuvoneet sitä menemään sairaalaan. Kylläpä tekivät virheen. Olisi vaan potenut kotonaan. Kenties siitä olisi päästy.
Joo kotiin vaan ja paljon viinaa lääkkeeksi. Harmittaa tuollainen missattu tilaisuus.
Karismaton aisankannattaja koko "mies" 😝