Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko nussineet töissä

Vierailija
23.07.2025 |

työkaverin kanssa? 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksamestarina testasin kesäapulaisina olleiden virolaispoikien "röörit". 

Vierailija
22/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firman pikkujouluissa n. 20 vuotta sitten. Vähän oli kännisten sähellystä, mutta tavara saatiin maaliin saakka.

Voihan siellä miehetkin keskenään panna.

Nimenomaan miehiä me molemmat oltiinkin. 

Kumpi teistä vaihtoi sukupuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai nussin töissä aina kun mahdollista! Kuka hullu nyt vapaa-aikanaan panee? Samoin olen pyrkinyt ajoittamaan juopottelun mahdollisimman tehokkaasti työajalle. Vapaa-aikana kierrän museoita ja kirkkoja. Terv. Työn sankari

Vierailija
24/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työkaveria, eikä kiinnosta. Puolisoni tuli käymään eräänä iltana. Mentiin neukkariin josa isot lasiset seinät. Hän makasi neukkarin pöydällä kun minä pummpasin. Oli kiimaista ja samalla vähän pelotti jos joku muu tulisi konttoriin. Laukesin ja osa lastista jäi lattialle. Voi myös olla että pöydälle jäi jälkiä hänen pepusta. 

Mies50

Vierailija
25/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta työkaveria samasta työpaikasta työpöydällä ja varastossa tuli joskus painettua.

Vierailija
26/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kesätyöpaikassa nain kahta tyttöstä  työkaluvarastossa useamman kerran. Tytöt seisoivat eka kerran selkä seinää vasten toinen jalka nostettuna jonkin korokkeen päälle pillut paljaina odottaen, että nuolen ja sormetan heitä. Vanhempana ja kokeneempana hoitelinkin hommat ilman ongelmia. Tytöt kertoivat syövänsä e- pillereitä, joten spermatkin laskin aina jommankumman pilluun. Tytöt ottivat reippaasti myös suihin. Kun mentiin töihin, tytöt kyselivät:"Panethan meitä tänäänkin?" Minä poika... panin.

Vierailija
27/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 5 naista ketä työpaikalla panen.

Järjestänyt siten, että kerran viikossa aina yhtä ja puolisoa viikonloppuna.

Naiset 25-35 vuotiaita.

Vierailija
28/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Firman pikkujouluissa n. 20 vuotta sitten. Vähän oli kännisten sähellystä, mutta tavara saatiin maaliin saakka.

Voihan siellä miehetkin keskenään panna.

Nimenomaan miehiä me molemmat oltiinkin.  

Olitte, muttei enää.

Vierailija
29/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA KYSYMYKSINESI, POISTOON.

Ai miten niin? Tämä on seksipalsta! Oletkohan itse eksynyt vai lukutaidoton?

Vierailija
30/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En työkaveria, eikä kiinnosta. Puolisoni tuli käymään eräänä iltana. Mentiin neukkariin josa isot lasiset seinät. Hän makasi neukkarin pöydällä kun minä pummpasin. Oli kiimaista ja samalla vähän pelotti jos joku muu tulisi konttoriin. Laukesin ja osa lastista jäi lattialle. Voi myös olla että pöydälle jäi jälkiä hänen pepusta. 

Mies50

Ei töissä panna omaa puolisoa! Taidat olla vähän tyhmä.

Vierailija
31/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OLET VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA KYSYMYKSINESI, POISTOON.

Ai miten niin? Tämä on seksipalsta! Oletkohan itse eksynyt vai lukutaidoton?

Kaikki palstat on seksipalstoja jos on mielikuvitusta

Vierailija
32/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan, ollaan seksityöläisiä

Vierailija
33/44 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ajattelin että en vois ikinä panna työkaveria ja kuka hullu töissä panee. Kunnes sitten. Vuoden seksisuhde työkaverin kanssa ja pantiin useasti töissä. Nykyises paikassa oon pannut yhden kanssa mutta lähinnä firman juhlien jälkeen, kaks kertaa vaan töissä. 

Vierailija
34/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä työpaikan siivouskomerossa tapahtuu, jää myös sinne!

Vierailija
35/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan omassa toimistohuoneessa kollegojen puurtaessa viereisessä avokonttorissa. Ovi kiinni, verhot pienemmälle ja hoikkaa,pitkää lyhyttukkaista business-naista (>15v nuorempaa) ensin suuhun ja sitten housut nilkkoihin ja takaa päin pum pum toimistopöytää vasten. Ilman kumia niin lopuksi viime hetkellä vedin ulos ja naikkonen lennätti kädellä lastit lattialle. Naista jännitti liikaa niin hän ei tullut.. Tykkäsi kyllä ja on usein muistellut tuota. Tapahtui 2v sitten.

Ollaan kyllä salatuttuja näissä merkeissä, ei samassa firmassa, mutta samalla alalla, joten tuokin oli business käynti luonani.

Vierailija
36/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain ja monia. Naisvaltaisella alalla on melko kurkoa olla töissä. Pienellä vaivalla paljon hyvää pillua

Vierailija
37/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nussinut enkä edes runcannut työpaikalla. Parista varatusta rouvasta olen haaveillut silloin tällöin.

Vierailija
38/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman toimistohuoneen sohvalla olen nainut kahta vakkarinaista ja yhtä työkaveria. Kaikilla kerroilla oli tosin viikonloppu eikä ketään muita töissä. En varmaan muuten olisi moiseen ryhtynyt, mutta noina kertoina ei löytynyt muutakaan paikkaa, ja onhan siinä jotain extra-rietasta paneskella työpaikalla.

Vierailija
39/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työpaikalla, mutta töissä kuitenkin. Olin juniori tuotepäällikkönä messukeikalla, ja hotellin iltadrinkkien jälkeen minua +20v vanhempi firman messuemäntä vei minut kädestä pitäen omaan huoneeseensa. Siellä nussittiin, minä nuolin, minua imettiin sellaislla intohimolla mitä vieläkin muistelen kaiholla. Seuraavalla viikolla olin kuin ilmaa tälle minua niin ammatillisesti kuin iällisesti seniorimmalle naiselle. Ymmärsin kyllä, että mitä tapahtuu messuilla, jää messuille.

Vierailija
40/44 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen nussinut työpaikalla työkaverin, itse asiassa useammankin, kanssa. Nämä tapahtuivat 90-luvun alkupuolella, jolloin olin monena peräkkäisenä kesänä leiriohjaajana. Työntekijät olivat kaikki alle 30-vuotiaita nuoria naisia ja miehiä, enimmäkseen perheettömiä opiskelijoita, joten suhteiden syntyminen oli luontevaa. Leiriläiset ja työntekijät olivat leirillä koko viikon yötä päivää, työntekijätkin siis viettivät useimmiten vapaa-aikansa ja joskus vapaapäivänsäkin työpaikalla.

Suhteen synnyttyä seksi tapahtui työntekijöiden asuntolan huoneissa tai kävelyretkellä lähimetsissä.  Hienoja kokemuksia olivat parikymppiselle.