Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna se alkaa

Vierailija
31.03.2007 |

Nimittäin Herkuton Huhtikuu!! :D

Painon katson huomisaamuna wc-käynnin jälkeen ja ennen kuin olen syönyt/juonut mitään. Seuraavan kerran vaa' alle viimeinen päivä huhtikuuta. :)

Ihan hauska lähteä tähän " projektiin" . :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tarvis -4kg.

Vierailija
2/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun en viinaa juo, niin en oo koskaan päässy viettämään tipatonta tammikuuta, mutta herkut maistuu vähän liiankin kanssa=). Taidanpa alkaa sun seuraks herkuttomalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan porukkaa mukaan. :D Pitäskö perustaa ihan ketju jonne käytäis kirjoittelemassa fiiliksiä?

ap

Vierailija
4/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseks on varattu semmoiset herkut, että on pakko päästä osingolle. Sitten voin huoletta heittää heipat herkuille.

Vierailija
5/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän saadaan ihan hyvä porukka kasaan. Ja 7; tottakai pääset mukaan maanantaina. :)

ap

Vierailija
6/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaiset 5 kg pitäis saada keskivartalolta pois....

pistäpäs meille ketju!

Vierailija
7/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap!

Mukana ollaan siis (pitää vaan syödä tänään noi rafelit pois kaapista huutelemasta)

Vierailija
8/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös mukana :)

Vierailija
9/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nelonen ei muutenkaan oo painon pudottamismielellä liikkeellä. Herkut on vaan saatava pois ruokavaliosta!

Vierailija
10/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
11/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava homma että tähän innostui muitakin mukaan. :):) Tehtäiskö niin että pistän ketjun pystyyn (nimellä Herkuton Huhtikuu) ja pistellään sinne vaikka omat mittamme näin ensialkuun? <--mielenkiintoista seurata miten pelkästään herkkujen jättäminen vaikuttaa painoon.

Sitten siihen ketjuun voi kirjoitella kuulumisia, onnistumisia/epäonnistumisia, keinoja karkottaa herkkuhalut, ihan mitä vaan. Pidetään ketjua pystyssä koko kuukauden ajan ja katsotaan huhtikuun viimeinen päivä, mitkä on fiilikset ja uudet mitat. :)

Hitsi, mä innostuin ihan tosissaan nyt tästä hommasta. Oman äitinikin sain herkuttomaan mukaan. :)

ap

Vierailija
12/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ollut ilman herkkuja jo kaksi viikkoa. Ja sen olen etukäteen päättänyt, että pääsiäis su ja ma saan syödä herkkuja ihan niin paljon kuin haluan. Sitten taas jatkan ilman herkkuja.

Painoa pitäisi saada pois noin 5 kg. Sen jälkeenkään en olisi mikään laiha, mutta lähempänä hoikkaa kuin lihavaa.

Vierailija
13/13 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipaton Tammikuu

Humpaton Helmikuu

Mauton Maaliskuu

Herkuton Huhtikuu

Tavaton Toukukuu

Keppanaton Kesäkuu

Hernetön Heinäkuu