Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos huomenna kaikki maailman pariskunnat muutettaisiin sinuiksi, niin uskotko, että pariutuisit nykyisen kumppanisi kanssa uudestaan?

Vierailija
23.07.2025 |

Vähän veikkaan että tapahtuisi pariskuntien uudelleenjärjestäytyminen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiis... Kaikki parisuhteessa elävät olisivatkin kumpikin osapuoli minuja, minä? Eli seurustelisin itseni kans yhtäkkiä? Jos näin kysyt, niin voin kertoa, että olisi helpompiakin tapoja muotoilla kysymys😂 Mutta joo, jos tämä oli kysymys niin en seurustelisi. En halua ketään muuta kuin nykyisen puolisoni.

Vierailija
2/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei meille enää syntyisi sitä jalat alta vievää kipinää, mikä syntyi silloin joskus. Emmekä me enää olla samoja ihmisiä kuin olimme silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiiiis... Kaikki parisuhteessa elävät olisivatkin kumpikin osapuoli minuja, minä? Eli seurustelisin itseni kans yhtäkkiä? Jos näin kysyt, niin voin kertoa, että olisi helpompiakin tapoja muotoilla kysymys😂 Mutta joo, jos tämä oli kysymys niin en seurustelisi. En halua ketään muuta kuin nykyisen puolisoni.

*Sinuiksi

Järkeä saa käyttää

Vierailija
4/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Sinuiksi

Järkeä saa käyttää

Sinkuiksi 

Ihan mahdoton puhelin, kun "korjaa" koko ajan tekstiä.

Vierailija
5/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Jos kaikki olisiviat minuja, niin miksi vaihtaisin nykyisen, koska se uusikin olisi minä?

Vierailija
6/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki maailman ihmiset olisiva kuten minä, olisi maailma pulassa

Vierailija
7/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin suurella todennäköisyydellä, koska juuri tuota komboa ihmisessä oli todella vaikea löytää ja kun löysin vihdoin niin miksi vaihtaisin huonompaan.

Vierailija
8/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kuitenkin juuri nämä lapset elämääni. Enkä heitä saisi kenenkään toisen kanssa.

Vierailija
9/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin suurella todennäköisyydellä, koska juuri tuota komboa ihmisessä oli todella vaikea löytää ja kun löysin vihdoin niin miksi vaihtaisin huonompaan.

Hän ei välttämättä haluaisi pariutua sinun kanssasi, vaan jonkun joka muuttui juuri sinkuksi.

Vierailija
10/10 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin kuitenkin juuri nämä lapset elämääni. Enkä heitä saisi kenenkään toisen kanssa.

He jäisivät jäljelle vaikka kumppani muuttuisi tai vaikka jäisit ikisinkuksi.