Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tässä oikein keksisi?

Vierailija
23.07.2025 |

Minulla on työ, mutta haluan tienata enemmän, sitäpaitsi olen kyllästynyt työhöni.

Ikää on 40-v, koulutus humanistinen, sillä ei oikein tahdo mitään tehdä enää. Kunnianhimoa on, muttei mitään, mihin sen kanavoida. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkimieheksi?

Vierailija
2/3 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimieheksi?

Mikään ei ole poissuljettua, mutta näkisin itseni ennemmin siistissä sisätyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida mikään homma olla sitä työherkkua kun sitä aikansa tekee. Nykyinen työelämä pätkätöineen ja huonolla palkalla tulee viemään sen viimeisenkin motivaation vaikka sitä alaa vaihtaisit. Et voi suunnitella elämässäsi yhtään mitään enää viikkoa pidemmälle. Sen voin luvata ja taata. Jos omistat jotain kiinteää, niin myy se, elä välitä tappiosta, äläkä osta mitään uutta tilalle, ainakaan asuntoja, kiinteistöjä tms, korkeintaan joku halpa auton roju jonka voi viedä tarvittaessa vaikka romulaan. Tuossa iässä kannattaa suunnata katse länteen tai etelään ja alkaa siellä tekemään ne yli viikon mittaiset suunnitelmat. Saatat löytää jopa sen kadonneen motivaation, vakaamman ja jopa vauraamman elämisen? Myös ilmasto puhuu sen puolesta. Ja opiskele kieliä jos et vielä osaa. Siitä on apua parempaa tulevaisuutta ajatellen. Jos minulla olisi ollut se tulevaan näkevä kristallipallo 30 vuotta sitten, niin olisin tehnyt itse sen. Nyt se on valitettavasti minun kohdalla jo myöhäistä.

Tällä kokemuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä