Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopiva ikä seksin aloittamiselle

Vierailija
23.07.2025 |

Tästä oli toisessa ketjussa eilen aika vääntöä. Kysytäänpä nyt näin päin, että mikä olisi ollut omasta mielestäsi SINULLE ITSELLESI sopiva ikä aloittaa aktiivinen seksielämä, ja toteutuiko se kuten ajattelit?

Ei siis jankata tässä siitä, mikä olisi yleisesti ottaen hyvä ikä, vaan ihan itsestään saa kertoa nyt. Kyselyä tästä ei oikein saa, tulisi liian monimutkainen, joten vapaamuotoista tekstiä vain, kiitos.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12v

Joissakin kulttuureissa, joo.

Vierailija
22/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena/ keski ikäisenä hyvin taitava itsetyydyttäjä. Jopa varmaan 10 parhaan joukkoon olisin päässyt. Aloitettu mopoiässä. Nykyään naimisissa. En yhtä hyvä seksissä siinä. Ehkä pääsen 20 parhaan joukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12-13 v

Vierailija
24/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monista asioista 7. kommentoijan kanssa samoilla linjoilla.

Jokainen meistä elää nykyhetkeä, tulevaisuudesta ei tiedä ja menneisyys on jossittelua, mutta sukelletaan sinne hetkeksi.

En aloittanut aktiivista seksielämää toisten kanssa, ajauduin siihen. Itsetyydytyskin oli seurausta tapahtumien kulusta.

Noin 10-vuotiaana olin paljon tekemisissä kahden joskus kolmen itseäni 4-5 vuotta vanhemman pojan kanssa. He eivät olleet perhettäni tai sukulaisiani, mutta usein olin heidän kanssaan esim. viikonlopun yöpymisineen. Näin jälkeenpäin ajateltuna isommat pojat tietysti ohjailivat minua ja tilanteita haluamaansa suuntaan. Oli miten oli, joka tapauksessa heidän kanssaan esim. saunareissuilla, telttaretkillä, metsäleikeissä ja uintireissuilla tutustuin seksiin. Katselimme seksilehtiä, koskettelimme toistemme kehoja ja tutkimme sukupuolielimiä. Tuolloin sain ensimmäiset kokemukseni käteenvedosta, suuseksistä, orgasmeista ja siemensyöksyistä. Kaikki oli uutta, mielenkiintoista ja jännittävää. En kokenut oloani ahdistavaksi tai hyväksikäytetyksi tuolloin enkä koe nytkään. Pidän todennäköisenä, että bi-taipumukseni ja valmiuteni masturbointiin myös miesseurassa juontaa noista varhaisista hyvistä kokemuksista.

Vierailija
25/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana aloitin samanikäisen pojan kanssa ja oltiin hyvinkin valmiita siihen. Se oli ihanaa tutustelun aikaa seksin saloihin ja löytää hetkiä & paikkoja touhuiluihin 😊 Oltiinkin siitä lähtien lähes viisi seuraavaa vuotta yhdessä. 

Masturboinnin ihanuuden löysin jo nuorena ja olen aina tykännyt seksistä. Nykyisen mieheni kanssa olemme löytäneet sellaisen ulottuvuuden, että siitä halutaan pitää lopun elämämme kiinni.

N48

Vierailija
26/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei pystytty vastustamaan toisiamme enää kuutosluokalla. Silloin oli ne ekat limudiskot ja tanssittiin poika koko ajan kyrbä kovana mua, tyttöä, vasten. Kyllähän mä sen tunsin ja tiesin, mitä se tarkoittaa ja se kiihotti huomata. Päästiin ekaa kertaa olemaan niin lähekkäin ja suudeltiinkin siinä tanssiessa. Nyt ajatellen oltais ehkä voitu vielä odottaakin. Mikä ihmeen kiire meillä oli, mutta niin oli ja ihanaa oli olla tosi nuori ja rakastunut ja harrastaa seksiä paljon. Kyllä sen sit itse tietää, kun on sopiva ikä.

Me alotettiin kasiluokalla, elikkäs 14v. Tavattiin eka kerran seiskan alussa ja poika tuli ottamaan mua kädestä yhellä välitunnilla kun mä seisoskelin omissa ajatuksissa yksistään luuri kädessä. Hän niinku vaan vei mut siitä sit ja lähettiin käveleen ja s

Koulussa pitäisi opiskella.

Sano toi meidän lukion nojailijoille ja miten ne syö toisiaan. Kaikki vapaa-aika käytetään tohon ja tuskin ne kauheasti opiskelee kotonakaan. Normia meillä. Kerran yhellä tytöllä oli farkut ihan märkänä edestä. Joko poika mälläs niihin tai sit se tyttö kiihottu läpi. Veikkaan ekaa vaihtoehtoa.

Vierailija
27/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v pääsi kahden tytön kanssa samaan aikaan sänkyyn ja kivaa oli. Minusta ihan hyvä aika, kun kaikille jäi hyvä mieli ja otettiin uusiksi muutama kerta myöhemminkin 

Vierailija
28/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille sopiva ikä olisi joku viis kuus vuotta ja pojille sitten kun alkaa seisomaan, eli joku 13.

Vierailija
29/29 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni murrosikä tuli hieman myöhään, mutta seksuaalinen kiinnostus jo lapsena. Tuo oli harmittava yhdistelmä. Olisin päässyt kokeilemaan seksuaalista kanssakäymistä jo 13-15 vuotiaana, mutta jätin välistä, kun tiesin millaisen pettymyksen tuottaisin. Otin tuon sitten myöhemmin takaisin.