Jos jostain ihmisestä tulee paha olo, miten toimitte?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin voimia lopettaa sellaisen "ystävyys"suhteen. Tämä henkilö ei ollut kiinnostunut minun kuulumisista, puhui tunti tolkulla itsestään ja saarnasi kaikista salaliittoteorioista. Muut olivat tyhmiä. Olin aina uupunut yhteydenoton jälkeen. Tunsin itseni mitättömäksi ja tyhmäksi. Ehkä olenkin, mutta nyt on paljon parempi olo.
Täti on ihan uUuUpUnut. Nyyh.
- Millainen ystävä sinä "Nyyh" olet?
En ainakaan sellainen joka lopettaa ystävyyden koska minäminäminä.
Mutta sinähän olet minäminäminä. Sen huomaa kaikista noista sun typeristä kommentistasi täällä. Olet kyllä tosielämässäkin paskaakin paskempi "ihminen". -sivusta-
Kerro ap millainen ihminen on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tampio täällä alapeukuttaa järkeviä vastauksia :D
Sekopäisen muijien ns järkevät 😆
Sulta ei ole koskaan tullut mitään muuta järkevää kun paskat pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen nykyelämää, jossa kaikki erilaiset ihmiset pyritään "karsimaan" pois pilaamasta omaa elämää. Ihmisiä on kovin erilaisia ja eikö erilaisuuttakin voisi opetella sietämään? Edes jotenkin?
Ei erilaisuudessa ole mitään vikaa, mutta jos ihminen on tarkoituksella paha ja toiselle vaan huonoa toivova, niin en halua olla tekemisissä.
No siinä hetkessä lähden pois ihan sama millä verukkeella tai tekosyyllä. Katan ikäviä ja ärsyttäviä ilkeitä ihmisiä.
Jos mahdollista, niin en ota mitään kontaktia ja koitan karistaa tällaisen henkilön lähipiiristäni.
Joskus aikoinaan oli todella toksinen ja sairaspersoonainenpomo, 2 v kestettiin jonka jälkeen 1/3 hänen alaisistaan irtisanoutui tai siirtyi isossa yrityksessä muuhun organisaatioon pois sen ert narsistin vaikutuspiiristä. Tämä oli surullista, jopa traumaattista mutta oli pakko tehdä ns hätäratkaisu jotta säilytän sekä fyysisen että henkisen hyvinvointini. Kadun yhä päätöstäni sillä menetin hyväpalkkaisen ja arvostamani työn jos ta olin aina enen pitänyt ennen kun tämä persoonallisuushäiriöinen daami tuli meidän lty johtajaksi jota aikuiset kokeneet koulutetut konkarit pelkäsi.
Hei äiti.
Ihmetteletkö edelleen miksi minä ja lapsenlapsesi emme tule kylään ? Ja sitä ettet tiedä meistä mitään. Et ole vuosiin tiennyt.
Jatka ihmettelyä, syy valkenee vielä.
Hyvää loppuelämää.
Tv. Tyttäresi
Ps. Katso sinne peiliin. Katso kauan Katso tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin voimia lopettaa sellaisen "ystävyys"suhteen. Tämä henkilö ei ollut kiinnostunut minun kuulumisista, puhui tunti tolkulla itsestään ja saarnasi kaikista salaliittoteorioista. Muut olivat tyhmiä. Olin aina uupunut yhteydenoton jälkeen. Tunsin itseni mitättömäksi ja tyhmäksi. Ehkä olenkin, mutta nyt on paljon parempi olo.
Ehkä oletkin tyhmä hänen mittapuullaan. Tai sinun viisautesi ei hänen seurassaan päässyt oikeuksiinsa, koska hän tukahdutti aivotoimintasi omilla ajatuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei äiti.
Ihmetteletkö edelleen miksi minä ja lapsenlapsesi emme tule kylään ? Ja sitä ettet tiedä meistä mitään. Et ole vuosiin tiennyt.
Jatka ihmettelyä, syy valkenee vielä.
Hyvää loppuelämää.
Tv. Tyttäresi
Ps. Katso sinne peiliin. Katso kauan Katso tarkkaan.
Ärsyttää ihmiset jotka eivät voi sanoa suoraan. Olisi sitten ehkä toisella osapuolella mahdollisuus yrittää korjata tehdyt virheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oletkin tyhmä hänen mittapuullaan. Tai sinun viisautesi ei hänen seurassaan päässyt oikeuksiinsa, koska hän tukahdutti aivotoimintasi omilla ajatuksillaan.
Ai, sinä et vissiinkään ole koskaan tavannut tuollaista ihmistä. Ei ihmekään että vastaat noin. Mun ex miesystävä oli juuri tuollainen, vei kaiken tilan omilla höpinöillään jotka saattoivat kestää tunti kausia, ei kuunnellut muita koska muitten asiat eivät häntä kiinnostuneen. Syytti kaikkia muita omista ongelmistaan, kehitti riidat tyhjästä jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täti on ihan uUuUpUnut. Nyyh.
- Millainen ystävä sinä "Nyyh" olet?
En ainakaan sellainen joka lopettaa ystävyyden koska minäminäminä.
Jos sinulla on ystävä, joka on aina minäminäminä, sinä et lopeta ystävyyttä, vaan siedät hänen jatkuvaa yksinpuheluaan? Nautit hänen seurastaan?
Tapaan entistä harvemmin lähisukulaistani koska en vaan siedä häntä enää. En jaksa yhtään sitä ainaista horinaa 30x jo aiemmin kuulluista asioista. Kaikki on huonosti ja joka paikkaan koskee mutta mitenkään ei auta oloaan, kaikki pitää tehdä kuten hän haluaa, kaikki pitää tehdä ja olla kuten tähänkin saakka. cHän sanoo aina viimeisen sanan, jopa jankuttaa loputtomuuteen saakka. Hän määrää tyrannimaiseti kaikesta ihan pikkuasioistakin ja kohtelee todella ilkeästi puolisoaan, joten vältän näiden seuraa ja silloin kun on pakko käydä, syvähengitystä harrastaen ja korvani sulkien koitan kestää muutaman tunnin, kun takahampaat alkaa olla yhdessä ja leukaperät kireällä on pakko lähteä pois jotta en tule sanoneeksi jotain peruuttamatonta ja todella ilkeää, siis oksentaa kaikkea kaunaa (vihaa) mitä elämäni ensimmäiset 18 v kerrytin itseeni.
Olin aina toivonut että olisin saanut leppoisan, herttaisen ja kiltin vanhemman josta tulee sen ihana maalaismummo jonka luo on kiire lomalla, mutta asia on ihan päinvastoin nyt, joten olkoot siellä korvessa keskenään nyt ja tehkööt asiat omalla tavallaan koska kukaan muu ei osaa mitään. Ihan sama. Nostan händyt pystyyn.
Pyrin tulemaan toimeen kaikkien kanssa. Tapaan sellaisiakin ihmisiä jotka eivät ole minun henkisiä koska koen sen avartavana ja olen myös otettu siitä että he pitävät minusta - erilaisuudesta huolimatta.
Sitten oma lukunsa on psyykkisesti häiriintyneet ihmiset. Silleen kunnolla häiriintyneet. Eräs sukulainen joka kadehtii mua ja pyrkii loukkaamaan, kyllähän minä monta vuotta jaksoin mutta kun ymmärsin ettei tilanne muutu vaikka toimisin miten, otin hyvin suuren etäisyyden. Tapaamme vain juhlissa missä on muita ihmisiä ja se on minulle ok. Kerran tutustuin patologiseen valehtelijaan. Eihän sellaisen kanssa ihmissuhteesta tule mitään. Kun kerran jäi kiinni mulle valheesta suuttui itse silmittömästi ja poistui elämästäni, mikä on ko. luonteelle melko tyypillinen toimintatapa.
Mielenterveysongelma ei ole koskaan ystävyyden este mutta sellainen hyvin pitkäkestoinen ilkeys tai valehtelu tms toki on. Voin tavata hyvin alkoholisoitunutta ystävääni koska hän on ihana tyyppi, mutta me tavataan vain tilanteissa missä hän ei juo. Koska sitä sitten taas en jaksa. Monen kanssa voi luovia, mutta ei sellaisten oikeasti pahojen ihmisten.
Sekopäisen muijien ns järkevät 😆