Syökö joku yhä Mariekeksejä?
Kommentit (83)
Pakkohan niitä on jonkun ostaa kun niitä kerran kaupassa myydään tai sitten ne kaikki paketit ovat 50 vuotta vanhoja ja niitä vaan siiretään aina kaupasta toiseen, kun edellinen kauppa lakkautetaan ja uusi rakennetaan
Saimi-rouva syö niitä kyläillessään hyvällä ruokahalulla.
T: Hilkka
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa just ostin toissapäivänä niitä, koska nostalgia. En ole vielä avannut pakettia, koska olen herkkulakossa.
Voit hyvin syödä, koska eivät ole herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalle vien aina vuorollani kahviporukalle Marieita. Kun joskus vein maittavampia keksejä,ne syötiin hetkessä. Siitä opin sellaisia välttämään.
Työporukalle ei kalliita keksejä, riisikakut, styrox ja Marie saa kelvata.
T: nuuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa just ostin toissapäivänä niitä, koska nostalgia. En ole vielä avannut pakettia, koska olen herkkulakossa.
Voit hyvin syödä, koska eivät ole herkkua.
😂
Noh noh
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja riittoisa vierasvara.
Riittoisa on, kun 20 vuotta voi saman paketin keksejä tarjota. Välillä kun tomuttaa, niin hyvin voi laittaa vadille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja riittoisa vierasvara.
Riittoisa on, kun 20 vuotta voi saman paketin keksejä tarjota. Välillä kun tomuttaa, niin hyvin voi laittaa vadille.
Maistuu nostalgialta
Vierailija kirjoitti:
Marie-keksit ovat sopivan mauttomia ja kuivakoita kahvileiviksi. Meillä käytetään säännöllisesti.
NUTELLAA PÄÄLLE, JA PALJON !!
Päälle marmeladia tai hilloa. Myös (home)juusto sopii. Hinta-laatusuhde parempi kuin jollain karmeilla suolakekseillä....
Ei niitä kukaan syö, kaupat vaan huvikseen niitä ostaa ja pitää hyllyillään koristeina.
"maailman tylsin keksi" palkinnon voittanut
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään. Vadelmahilloa päälle ja nam!
Minä taas laitan mansikkahilloa.. digestive keksitkin mansikkahilloa ja kunnon kahvia.
Viikonloppuisin menee viisi pakettia. Ja Cokista.
Vierailija kirjoitti:
Päälle marmeladia tai hilloa. Myös (home)juusto sopii. Hinta-laatusuhde parempi kuin jollain karmeilla suolakekseillä....
Paljon terveellisempiäkin kuin suolakeksit. Esim. Cream Crackerit ja Tucit ovat todellisia rasvapommeja.
Mun vanha 90v äiti aina haluaa Marie keksejä, itse syön digestive keksejä.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanha 90v äiti aina haluaa Marie keksejä, itse syön digestive keksejä.
Tokmannilla on eurolla niitä McVities Digestivejä. Hinta 1,5€ vaikka ei olisi tarjouksessa.Oli todella hyviä. Parempia kuin LU-tehtaan.
Aina olleet kuivaakin kuivempia tarjottavia, taidan olla kerran 60-luvulla maistanut.