Miten meikkaatte näin helteellä?
Minä hikoilen niin paljon, että meikki ei pysy.
Vinkkejä tarvitsisin, miten meikki voisi pysyä kasvoilla helteellä?
Kommentit (67)
Sensai meikkivoide ja sensai 38 ripsiväri. Yhtä hyvin pysyy kesällä ja talvella, puuteria en käytä.
Muistaakseni oon vaan eilen meikannu kunnolla helteitten aikana. Oon kunnon naamahikoilija ja yllätti, ettei meikki sulanu. Pohjan tein Erborianin CC-voiteella ja Essencen camouflage -peitevoiteella. Kiinnitys irtopuuterilla ja aurinkopuuterilla. En laittanu kiinnityssuihketta, sekin on kyllä yleensä helteillä pitäny kutinsa.
Tuo Essencen peitevoide on tullut ostettua joskus ohimennen, melkein kännissä ja läpällä, mutta on jämäkkää tavaraa olematta liian pakkelimainen, ainakin mun iholla. Kestää muuttumattomana näkäjään helteet, hammaslääkärikäynnin isot operaatiot jne
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku jaksaa kuumallakin olla kiinnostunut erottuuko ripset tai huulet minkä verran. En vaan ymmärrä.
Ja, en ole mikään yksinäinen linnunpelätin.
En ymmärrä miten joku jaksaa kuumallakin olla niin kiinnostunut toisten asioista, joita ei ymmärrä, että näkee vaivaa kertoakseen sen. En vaan ymmärrä. Kallisarvoinen elämä menee miettiessä muitten asioita, joita ei ymmärrä ja jotka ilmeisesti ei edes kiinnosta. Samaan aikaan voisi elää ja keskittyä asioihin, joita ymmärtää ja joista nauttii. Elämä on valintoja.
En meikkaa mitenkään vaikkei olisi hellettäkään.
Vierailija kirjoitti:
En meikkaa. Jos pitää osallistua videopalaveriin niin laitan paidan päälle ja Teamsiin sellaisen filtterin että näyttää tällätyltä.
Taas yks joka ei ymmärrä mitä lukee.
Aurinkorasva alle, sit vähän peitepuikkoa tasoittamaan pahimmat, kulmat ja rajaukset silmiin ja sit kiinnesuihke. En näe, miksei tää pysyisi tai no, kai sitä vois pistää primeriä, jos käyttäisi enemmän meikkivoidetta tai tota puikkoo.
Vedenkestävä ripsari ja huulikiilto, ei muuta