Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies voi jäädä kotirouvaksi?

Vierailija
22.07.2025 |

Aina vaan naiset siipeilee.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kolmekymppisenä lievästi alkoholisoitunut ja työtön renttu. Asuin noin vuoden ajan minua 10 vuotta vanhemman naisen luona, maksamatta vuokraa. Harrastimme seksiä ja olimme ns. "pariskunta". 

Eli vastauksena AP:lle: kyllä mieskin voi olla kotirouva. Minä olen siitä elävä esimerkki.

Vierailija
22/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani rohkaisen kaikkia miehiä pitämään kiinni eduistaan. Ja olemaan ainakin vuoden verran hoitovapaalla muksujen kanssa. Niiden vanhenpain/isyysvapaapäivien lisäksi. Kyllä te siihen pystytte jos haluatte. Mutta monet ei halua syystä X

Oon ollut itse n. vuoden verran. Molempien muksujen kohdalla.  Ja suurimmalle osalle miehistä tuo on halutetessaan ihan mahdollista. Koska kyse on enemmän periaatteesta, että ei ole varaa. Vaikka keskituloisella perheellä usein olisi varaa pitää ihan kumpaa vaan perheen aikuisista vapailla. Jos kaksi aikuista perheeseen sisältyy. 

Ok. Säästöjähän tohon meni, kun hoitoraha hoitovapaalla on mitätön. Mutta rouva biffasi sitten osaltaa elinkuluja. Niin pärjäiltiin. 

Hienoa aikaa. Mutta käy normisukankuluttajalle kalliiksi. Kun ei tolla tuella elä, ja vaikuttaa vuosilomiin, vuosibonuksiin, eläkekertymään yms. jne.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä siitä miehestä sitten rouva saadaan? Otetaan munat pois vai?

Vierailija
24/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mahdollista myös miehillä, kun vaihtaa sukupuolta naiseksi, sillä rouva sana viittaa naiseen. 

Jos mies jää kotiin, niin hän on vapaaherra tai kotiherra. 

Vierailija
25/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön mies on kotirouva itsellenkin jo, saati jos saisi vielä Aasiasta vaimon joka käy töissä siiivoaaja kesällä käy marjassa, itse voin kalastaa ja käydä salilla

Vierailija
26/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani rohkaisen kaikkia miehiä pitämään kiinni eduistaan. Ja olemaan ainakin vuoden verran hoitovapaalla muksujen kanssa. Niiden vanhenpain/isyysvapaapäivien lisäksi. Kyllä te siihen pystytte jos haluatte. Mutta monet ei halua syystä X

Oon ollut itse n. vuoden verran. Molempien muksujen kohdalla.  Ja suurimmalle osalle miehistä tuo on halutetessaan ihan mahdollista. Koska kyse on enemmän periaatteesta, että ei ole varaa. Vaikka keskituloisella perheellä usein olisi varaa pitää ihan kumpaa vaan perheen aikuisista vapailla. Jos kaksi aikuista perheeseen sisältyy. 

Ok. Säästöjähän tohon meni, kun hoitoraha hoitovapaalla on mitätön. Mutta rouva biffasi sitten osaltaa elinkuluja. Niin pärjäiltiin. 

Hienoa aikaa. Mutta käy normisukankuluttajalle kalliiksi. Kun ei tolla tuella elä, ja vaikuttaa vuosilomiin, vuosibonuksiin, eläkekertymään yms. jne.... 

&nb

Hienoa! Mun mies on myös ollut jokaisen lapsen kanssa vuoden kotona (3 lasta, pitkät ikäerot joten tosiaan tuli ne 3 vuotta). 

Mun tuloilla ei vaan paljoa kauemmin elätetä koko perhettä joten en voisi pitää ikuista koti-isää/miestä. Jos rahaa olisi määrättömästi niin mikäs siinä.

Vierailija
27/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi, nätti mekko päälle aina kun vaimo tulee töistä ja teet ruuan valmiiksi odottamaan. Päivällä käyt erilaisilla kauneushoitoloissa laitattamassa botoxia ja kiristämässä ihoa että näytät riittävän hyvältä vaimollesi. Muuten aikasi kuluu pyykätessä ja kotia siivotessa. Juhlapyhinä laitat sitten kodin kuntoon ja juhlaruuat koko suvulle.

Juu ja illalla nainen kairaa persettäsi dildolla ja injektoi sinne myrkkyspermaa. Sitten kun sinua myrkytetään tällä tavoin päivittäin niin hymyilet kuitenkin sukujuhlissa, vaikka kaikki näkevät sinun olevan pelkkä sadistisen hyväksikäytön nukke, säälittävä lemmikki, jolla ei ole muuta funktiota kuin siivota isännän paskoja ja vastaanottaa myrkkyjä.

Vierailija
28/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan aikaa tapailla muita kotiherroja päivisin, jää itsensä laittamiseltakin kovasti aikaa johonkin tähdellisempään.

Vierailija
29/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä kotirouvamiehiä on. Omassa tuttavapiirissäkin jokunen. Väitän, että sellainen kombo on aika yleinen, että vaimolla on omaisuutta ja joku firma, esim. vaimo on joku lääkäri, hammaslääkäri, juristi tms. ja mies nuoruuden ihastus joku peruspetteri, jolla on leukakuoppa. Mies jää kotiin kuskaamaan lapsia ja "huoltamaan" omaisuutta. Joskus nämä kotimiehet tekevät satunnaisia sähköhommia, ajavat tutun taksia muutaman vuoron jne. Mutta käytännössä mahdollistavat vaimolle stressittömiä työ- ja kotipäiviä.

Vierailija
30/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saatana!

Voisi comfysti vain mekko päällä lojua sohvalla ja akalle lämmäytellä ruuaksi jotain halvinta eines-ruokaa.

Vierailija
31/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi ja saa jäädä kotiherraksi siipeilemään.

Vierailija
32/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koti-isiä on ollut jo yllättävän kauan. Sukulaisperheessä isä jäi hoitamaan lastaan kotiin jo 1960-luvulla.

Vierailija
33/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Antonio ole?

Vierailija
34/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on yksi kotiherra, joka vietti työikänsä kotona vaimon käydessä töissä. Lapseton ja lemmikitön pariskunta. Kotiin jäämistä ei voi selittää päihteidenkäytöllä, koska tiettävästi ei ole ongelmakäyttäjä. 

Vierailija
35/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska todella harva nainen tienaa niin paljon että tuo olisi mahdollista.

Eikä yksikään niistä naisista valitse kumppanikseen huonommin tienaavaa miestä.

Vierailija
36/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä tuossa asemassa on tavattu kutsua vihtoriksi.

Eipäs muutella hyviä vakiintuneita nimikkeitä sukupuolen perusteella,  vrt. esimies, palomies.

Vierailija
37/37 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

&nb

Ihan parasta aikaa vanhempain vapaalla. Mukavat muistot. Kaipauksella muistelen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi