Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuloero ja tyhjätasku parisuhteessa

Vierailija
22.07.2025 |

Olen 48v mies ja elänyt hyvän työntäyteisen elämän ja kasvattanut lapset jotka omillaan. Taloudellinen tilanteeni on tilapäisesti surkea työttömyyden takia ja olen kuitenkin varma että se muuttuu lähikuukausina. Olen tehnyt It-alalla pitkän uran mutta menetin omaisuuteni Koronan aikana konkurssissa. Uusi äskettäin tapaamani upea nainen on varakas ja jän on ns. huipputuloinen Toki mietin kelpaanko tällaisena ja ajattelen että jos se on rahasta kiinni niin sitten on. Pystyn maksamaan kaikki omat kuluni ja elämään hyvää ja laadukasta elämää kun nyt vaan saan työpaikan. Mitä mieltä muut olette tilanteesta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin miesystäväni, lapset olivat viikko viikko, eli käytännössä oltiin yhdessä joka 2 viikonloppu.

Hän on varakas, hyväpalkkainen, minä en. Oltiin mun luona viikonloput. Muista, kun joskus kysyi voitaisko tehdä pullaa ja tehtiin. Talvella käytiin mm pulkkamäessä. Ei hänen rahat tehneet mitään roolia parisuhteessa. Ei hän ostele minulle lahjoja, koska olen sanonut en tarvi mitään.

Niin kauan, kun et maksata hänellä, kaikki on hyvin

Vierailija
22/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-alalla ikäsyrjintä on räikeintä. 35-v. on jo ikäloppu. Sitä vanhemmat työllistyvät usein vain yrittäjyyden kautta. Laskeudu alas pilvilinnasta. Ala leikata kuluja. Hyvä hetki opetella viimeistään elämään työmarkkinatuella.

Hyvätuloiselle ja hyväluonteiselle naiselle on aina ottajia, mutta joukkoon mahtuu myös luonnevikaisia narsisteja, joille mikään ei riitä alkuhurmaamisen jälkeen. Liian kiltti nainen ei taas koskaan pääse hyvätuloiseksi. Jatka tutustumista. Siitähän se selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ryhtyä tuohon suhteeseen. Vaikka nainen olisi miljonääri niin siltikin nainen odottaa että mies maksaa kaiken tai ainakin suurimman osan yhteisistä kuluista. Naiset rahat on aina vain naisen onia rahoja ja miehen rahat on yhteisiä rahoja

ja mihinkäs tämä tieto perustuu

Kokemukseen.

Meilläkin akka ostelee omilla vähillä rahoilla kaikenlaista humpuukia ja p"skaa, ja kun jotain isompaa tulee eteen, niin silloin käy pyörre minun pankkitililläni.

Viimeisen kolmen vuoden saldona voin mainita kodin hankintoihin ja tekniikkaan noin 20 000euroa omia rahoja  ja siihen päälle vielä useamman tuhannen edestä kertaluonteisia menoja...

Leipää ja maitoa se tuo kaupasta kun sitä tarvitsee, ja minun kauppareissut maksavat sitten 150-200euroa/kerta.

Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen, kun se sinua selvästi harmittaa?

Turhaan yleistät katkeruudessasi. Meillä esim. on miehen kanssa talous jaettu 50/50. Miehellä tonnin parempi kk palkka, mutta heti suhteen alussa päätetty tasajako peruskuluihin. Pian valmistun itse toiseen tutkintoon ja palkka taas vuorostaan miestä parempi.

Yt. tuleva hampilekuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä