Vaimo kinuaa seksiä, loma pilalla
Odotin rauhallista lomaa, jolloin voisin rauhassa onkia, hakata halkoja, leikata nurmikkoa, jne. Eipä siitä tule mitään, kun vaimo vonkaa seksiä. En syty näin suorasta vonkaamisesta, vaan toivoisin vaimon osallistuvan kanssani puhdetöihin. Tämä saisi minut syttymään. Kun en ole syttynyt seksille, vaimo on alkanut mököttämään. Tämä ei ainakaan innosta minua suomaan hänelle seksiä. Kai parisuhde on muutakin, kuin vain vaimon tyydyttämistä? Vielä olisi kaksi viikkoa yhteistä lomaa kestettävää.
Kommentit (32)
Erektioongelmat ovat yleisiä, älä suotta häpeä. Kerro niistäkin, kun kerrot kaikesta muusta.
Itsellä samoja kokemuksia. Nainen suorastaan vaati seksiä monta kertaa viikossa. Itselleni olisi riittänyt kerran kuukaudessa saunan jälkeen. Oli pakko lopettaa suhde.
Voi voi, seksi ei kelpaa miehelle.
Seisoo kuin rautakanki. Mutta ei se muuta faktaa, että vaimoni näkee minut vain seksiobjektina, joka on luotu tyydyttämään hänen himot.
ap
Vierailija kirjoitti:
Seisoo kuin rautakanki. Mutta ei se muuta faktaa, että vaimoni näkee minut vain seksiobjektina, joka on luotu tyydyttämään hänen himot.
ap
TURPAKIINNI KUSIPÄÄ JANKUTTAJA.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli hauska
Ja näin päin käännettynä täysin epäuskottava. Niin vahvat on stereotypiat haluttomasta naisesta ja vonkaavasta miehestä.
Vaikka itse olen ollut se nainen, joka haluaa seksiä, ja mies oli haluton. Se mies olisi voinut moisen aloituksen tehdä. No hän sai jäädä jatkamaan elämäänsä ilman sitä ällöttävää seksiä, ja minä jatkan elämääni hyvän seksin merkeissä, miehen kanssa joka haluaa minua.
Samoin. Stereotypia kertoo tilastollisesta faktasta. Mutta en minäkään surkeaa kitisevää runkkaria halua, vaikka himokas olenkin.
Seksi ei ole mitään mitä nainen antaa ja mies saa, vaan kummankin pitää antaa toiselleen.
N
Naisesi ei arvosta sinua. Laita se luiskaan.
Tee kuten minä. Annan vaimoni leikkiä kalullani, itse selaan puhelinta tai luen Aku ankkaa. Max 15min ja vaimo on taas tyytyväinen.
Se itse myönsi pari päivää sitten, että ei enää tehnyt mieli naista. Ihmetteli, että mikä oikein on. Seuraavana päivänä valehteli, että on saanut eilen hyvät kyydit.