Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kinuaa seksiä, loma pilalla

Vierailija
21.07.2025 |

Odotin rauhallista lomaa, jolloin voisin rauhassa onkia, hakata halkoja, leikata nurmikkoa, jne. Eipä siitä tule mitään, kun vaimo vonkaa seksiä. En syty näin suorasta  vonkaamisesta, vaan toivoisin vaimon osallistuvan kanssani puhdetöihin. Tämä saisi minut syttymään. Kun en ole syttynyt seksille, vaimo on alkanut mököttämään. Tämä ei ainakaan innosta minua suomaan hänelle seksiä. Kai parisuhde on muutakin, kuin vain vaimon tyydyttämistä? Vielä olisi kaksi viikkoa yhteistä lomaa kestettävää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla enää edes seiso 🥺

Se itse myönsi pari päivää sitten, että ei enää tehnyt mieli naista. Ihmetteli, että mikä oikein on. Seuraavana päivänä valehteli, että on saanut eilen hyvät kyydit.

Vierailija
22/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektioongelmat ovat yleisiä, älä suotta häpeä. Kerro niistäkin, kun kerrot kaikesta muusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samoja kokemuksia. Nainen suorastaan vaati seksiä monta kertaa viikossa. Itselleni olisi riittänyt kerran kuukaudessa saunan jälkeen. Oli pakko lopettaa suhde.

Vierailija
24/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANKUTI JANKUTI JANKUTI

Vierailija
25/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, seksi ei kelpaa miehelle.

Vierailija
26/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo kuin rautakanki. Mutta ei se muuta faktaa, että vaimoni näkee minut vain seksiobjektina, joka on luotu tyydyttämään hänen himot.

ap

Vierailija
27/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja nussi vaimoasi!!!

Vierailija
28/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisoo kuin rautakanki. Mutta ei se muuta faktaa, että vaimoni näkee minut vain seksiobjektina, joka on luotu tyydyttämään hänen himot.

ap

TURPAKIINNI KUSIPÄÄ JANKUTTAJA.

Vierailija
29/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä oli hauska

Ja näin päin käännettynä täysin epäuskottava. Niin vahvat on stereotypiat haluttomasta naisesta ja vonkaavasta miehestä. 

Vaikka itse olen ollut se nainen, joka haluaa seksiä, ja mies oli haluton. Se mies olisi voinut moisen aloituksen tehdä. No hän sai jäädä jatkamaan elämäänsä ilman sitä ällöttävää seksiä, ja minä jatkan elämääni hyvän seksin merkeissä, miehen kanssa joka haluaa minua.

Samoin. Stereotypia kertoo tilastollisesta faktasta. Mutta en minäkään surkeaa kitisevää runkkaria halua, vaikka himokas olenkin.

Seksi ei ole mitään mitä nainen antaa ja mies saa, vaan kummankin pitää antaa toiselleen. 

N

Vierailija
30/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi ei arvosta sinua. Laita se luiskaan. 

Vierailija
31/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistoon

Vierailija
32/32 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä. Annan vaimoni leikkiä kalullani, itse selaan puhelinta tai luen Aku ankkaa. Max 15min ja vaimo on taas tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi