Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset miehet alkavat suhteeseen varatun naisen kanssa?

Vierailija
21.07.2025 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikapuista nelijalkaisiin käy.

Vierailija
22/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että nämä miehet repisivät pelihousunsa, jos heidän omalla vaimolla olisi suhde toisen miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä pariskunnilla on kaikenlaista menossa. Monet naiset on ihan luvan kanssa hakemassa panokavereita tai miksi niitä haluaa sanoa. 

"Millaiset miehet alkavat suhteeseen varatun naisen kanssa?"

Moneen eri samanaikaiseen FWB-suhteeseen kykenevät miehet, jotka eivät ole vakavalla mielellä liikkeellä. 

Vierailija
24/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää jännityksestä. Sitä saa varatun kanssa. 

Vierailija
25/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat kundit

Paskapöksyt. Eivät saa vapaita naisia.

Eivät halua. Jännitystä pitää olla. 

Vierailija
26/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehet mutta vaan hetkeksi

Vierailija
27/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin kertoa, ettei miehiä haittaa yhtään. Eivät millään jätä rauhaan, vaikka kuinka jankkaan olevani varattu. Sinkkuna en jurikaan kiinnostanut ketään, paitsi nykyistä miestäni. 

Vierailija
28/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en halua miestä kovin pitkäksi ajaksi, mutta tuollaiset pelle pelimiehet kierrän kaukaa. Näin viisikymppisen vinkkelistä katsottuna sellainen on aika naurettavaa pelleilyä. Olen tavannut mukavia nuorempia miehiä ja heillä on itsetunto riittänyt olla ihan oma itse ilman mitään pelimiesleikkejä.

Vierailija
29/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en halua miestä kovin pitkäksi ajaksi, mutta tuollaiset pelle pelimiehet kierrän kaukaa. Näin viisikymppisen vinkkelistä katsottuna sellainen on aika naurettavaa pelleilyä. Olen tavannut mukavia nuorempia miehiä ja heillä on itsetunto riittänyt olla ihan oma itse ilman mitään pelimiesleikkejä.

Taas perus. Tiedätkö mihin pelimies teoria perustuu? Siihen ettei paljastu olevansa pelimies.

Vierailija
30/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas perus. Tiedätkö mihin pelimies teoria perustuu? Siihen ettei paljastu olevansa pelimies.

Niinhän sitä luulisi. Ja jos nyt sattuisin panemaan pelimiestä, niin ei minun maailmani siitä nurin menisi jos mies osaisi hoitaa hommat muutenkin kuin puheen tasolla.

Vierailija
31/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kaunis nainen, niin ketään ei kiinnosta onko se varattu vai ei, ottaa jos saa.

Vierailija
32/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin varatut

Vierailija
33/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa, että nämä miehet repisivät pelihousunsa, jos heidän omalla vaimolla olisi suhde toisen miehen kanssa.

Mikä siis antaa miehelle omasta mielestä "oikeutuksen" toimia näin? Sekö, että vaimo on taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä?

Vierailija
34/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin varatut

Tämä

Vierailija
35/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siis antaa miehelle omasta mielestä "oikeutuksen" toimia näin? Sekö, että vaimo on taloudellisesti täysin riippuvainen miehestä?

Kyllähän kusipää keksii oikeutuksen ihan mistä vaan

Vierailija
36/43 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ainahan nää paljastuu. Ei taida olla yhtäkään paljastumatonta pelimiestä. 

Vierailija
37/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tohtisi alkaa miehen selän takana suhteeseen toisen miehen kanssa. Miehet saattavat lopulta pitää toista miestä tärkeämpänä ja kertoa tälle mitä selän takana puuhataan. Toisin kuin naiset. Olen melko varma että ns. toisia naisia on enemmän kuin toisia miehiä.

Vierailija
38/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit miehet joiden elämäntilanteeseen tämä sopii.

Vierailija
39/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena voin kertoa, ettei miehiä haittaa yhtään. Eivät millään jätä rauhaan, vaikka kuinka jankkaan olevani varattu. Sinkkuna en jurikaan kiinnostanut ketään, paitsi nykyistä miestäni. 

Se oletko vapaa vai varattu on ihan sivuseikka. Jos olet muuten kiinnostava, niin toki miehet sinuun iskee silmänsä. Ja jos taas et ole kiinnostava niin sitten et huomiota saa.

Vierailija
40/43 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ainahan nää paljastuu. Ei taida olla yhtäkään paljastumatonta pelimiestä. 

Ei paljastu. Kannattaa lukea pelimiehen käsikirja ja naisen iskemisen psykologia. Avaa paljon silmiä.  Siinä vaiheessa jos ja kun pelimies paljastuu jotain on mennyt pieleen. Täällä on useasti naiset kertoneet että on kyllä ollut seksi kumppaneita mutta ei ällöttäviä pelimiehiä. Mä nauran ääneen.