Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että oma äiti ja hänen mies ei halua että oma lapsi on kauemmin kuin viikonlopun kylässä???

Vierailija
21.07.2025 |

Kysyin voinko olla vaikka pari viikkoa, niin sanoivat että on menoja ja että hyvä jos lähtisin aikaisemmin. Viimeksi näimme 4 vuotta sitten.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee loisimaan viikoksi tai pariksi, niin en ota vaikka olisi oma lapsi. Jos osallistuu ruokakustannuksiin, siivoamiseen ja tulee minun vuokseni, niin asia eri.

22/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille saa lapset ja lapsenlapset tulla ja olla. mulla useampi lapsi ja kaikki tottakai yhtä tervetulleita

Sama, paitsi mulla eioo vielä lapsenlapsia. Isommille ja pienenmille lapsille on eri huoneet ja kaikille on omat sängytkin vielä paikoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tämä kun äitisi vanhenee ja tarvitsee sinua.

Vierailija
24/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten jännä ku omat vanhemmat ei pidä kun max päivän mut sit miehen vanhemmat pitääs vaikka kuukausia :DD

Vierailija
25/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdin opiskelemaan, kävin aluksi lapsuudenkodissani parin viikon välein. Isäni sanoi ettei tarvitse tulla niin usein. Pidin sitten useamman vuoden tauon. Valitti miksen käy useammin.

Vierailija
26/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi on siis eronnut isästäsi? Tuollainen keno tuntuu olevan uusperheissä valitettavan tavallista. 

Onko tylyyden takana äitisi uusi mies ?

Vierailija
27/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa vihataan perhettä ja sukulaisia vissiin. Ulkomailla perheet ja suku tapaa jatkuvasti ja ovat läheisempiä

Vierailija
28/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn lapseni kanssa vanhempieni luona viipyen maksimissaan kaksi yötä,  äitini alkaa aina valittaa, että älkää nyt vielä lähtekö, vaikka ei olisi edes loma-aika. Töihinhän voi aina ilmoittaa, että tullaankin vasta ylihuomenna sorvin ääreen!

Vierailija
29/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en ottais omaa lastani muuta kuin käymään kahvilla

miks?

Kasvatusvelvollisuus päättyi kun täytti 18w

Kyllä meille on ollu lapsi tervetullut yökylään asti. Ei se liity elatukseen millään tavalla.

Aha. Meille ei.

No ei tuollaiselle vanhemmalle ole tulossakaan! Onko käynyt niin, että häpeää sinua?

Vierailija
30/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en ottais omaa lastani muuta kuin käymään kahvilla

miks?

Kasvatusvelvollisuus päättyi kun täytti 18w

Kyllä meille on ollu lapsi tervetullut yökylään asti. Ei se liity elatukseen millään tavalla.

Aha. Meille ei.

No ei tuollaiselle vanhemmalle ole tulossakaan! Onko käynyt niin, että häpeää sinua?

En ole kysynyt

Vierailija
31/31 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meille saa lapset ja lapsenlapset tulla ja olla. mulla useampi lapsi ja kaikki tottakai yhtä tervetulleita

Sama, paitsi mulla eioo vielä lapsenlapsia. Isommille ja pienenmille lapsille on eri huoneet ja kaikille on omat sängytkin vielä paikoillaan.

Meillä oli lapsenlapsi viikon yökylässä.