Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hiljainen ja tunnollinen työntekijä ja se on osa syy että luulen että määräaikaisuus ei jatku

Vierailija
21.07.2025 |

Eli vihdoin tajusin mistä on kyse. Olen hiljainen, tylsä ja tunnollinen työntekijä enkä sovi mitenkään tähän tilmiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun määräaikaisuutta ei jatkettu, vaikka mulle on jo kuukausia hoettu, miten hyvä mun työssä olen ja jopa haastattelussakin loistin va olisin kuulemma paras työhön. Olen antanut kaikkeni ja olen oikeasti hyvä mun työssä. Millään näistä ei kuitenkaan ole merkitystä, jos valinta tehdään puhtaasti ansioluettelon perusteella, kuten valtion virastoissa on tapana tehdä. 

Joten ei, sussa ei ole mitään vikaa, järjestelmä vaan on läpimätä ja epäoikeudenmukainen. 

Vierailija
2/5 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun määräaikaisuutta ei jatkettu, vaikka mulle on jo kuukausia hoettu, miten hyvä mun työssä olen ja jopa haastattelussakin loistin va olisin kuulemma paras työhön. Olen antanut kaikkeni ja olen oikeasti hyvä mun työssä. Millään näistä ei kuitenkaan ole merkitystä, jos valinta tehdään puhtaasti ansioluettelon perusteella, kuten valtion virastoissa on tapana tehdä. 

Joten ei, sussa ei ole mitään vikaa, järjestelmä vaan on läpimätä ja epäoikeudenmukainen. 

Samat kokemukset minullakin edellisestä työpaikastani, en saanut mitään arvostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää surko, kohta tulee satoja tuhansia lisää työttömiä, kunhan lomat loppuu ja YT:t alkavat. Persut tappavat yrittäjyyden suomesta, saadaan se kansallissosialistinen suomi, valtio omistaa tuotannontekijät, myös ihmiset. Yksilöllä ei ole mitään arvoa, arvoa on vain valtiolle antamallasi työpanoksella. Eikös kuulosta jo aika orwellilta? Siihen mennään etkä sinä voi enää sitä estää.

Vierailija
4/5 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu välttis sinusta mitenkään. Ajat nyt vain ovat sellaiset. Se tuo sotaisa itänaapuri saa tilaajissa aikaan epävarmuutta mikä heijastuu tänne n.k. lattiatasolle asti. 

Ei auta kuin yrittää miettiä mitä nyt. Uuden opiskelu. Muutto jonnekin. Aina näistä lamoista on selvitty. Aina.

Vierailija
5/5 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn tuoma taloudellinen hyöty valuu rikkaimmille. Tai ainakin se pelko on olemassa.