Minä söin ensimmäisen kebabin elämässäni vasta murrosiässä/teini-ikäisenä
Meidän perhe ei ostanut edes pizzaa kebab pizzeriasta, meidän perhe osti kotipizzan pizzaa. Ensimmäisen kerran söin rullakebabin 14vuotiaana
Kommentit (33)
Mun lapsuudessa niitä ei ollut vielä keskittymään.
Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsuudessa niitä ei ollut vielä keskittymään.
Ja hyvä niin.
Kebab on keksitty yli tuhat vuotta sitten.
Teini-iässä söin ensimmäistä kertaa Istanbulissa aitoa ja alkuperäistä kebabia. Sitä ennen moneen kertaan Suomessa.
Saako Suomesta mistään sellaista döneriä missä se liha olisi oikeasti sellaista vartaaseen kerroksittain ladottua, mureaa, maukasta ja rapeaa?
Minä söin aikuisena ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä syönyt, enkä edes maistanut. En aio tulevaisuudessakaan syödä tai edes maistaa. YÖK!!
Olet siis kuin pikkulapsi joka maistamattaankin tietää että 'yäk en syö toi on pahaa!'.
Niin kait sitten vissiin joo 😁
Mutta ihan noin vinkkinä voin sanoa että kaikki liha on YÖK!!
Söin kebabia ensi kertaa vasta aikuisena opiskelijakämpässä eläessäni.
Sukupolvi vaikuttaa tähän. Toki kebabia on ollut saatavilla Suomessa myös joskus 80-luvulla, mutta ei ollenkaan samalla tavalla joka kulman takana kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin vasta aikuisena.
Niin minäkin, ensimmäisen ja viimeisen.
Vierailija kirjoitti:
Teini-iässä söin ensimmäistä kertaa Istanbulissa aitoa ja alkuperäistä kebabia. Sitä ennen moneen kertaan Suomessa.
Saa, monestakin paikasta.
Jep, -80 luvulla tukholmassa tutustuin kebabiin, teininä
Vierailija kirjoitti:
Turkissa minäkin söin ekan kerran ja siis niin hyvää!
En ole syönyt kebabia koskaan. Olen 50v.
Olet siis kuin pikkulapsi joka maistamattaankin tietää että 'yäk en syö toi on pahaa!'.