Jos naiset eivät halua heikosti koulutettuja miehiä, miksi miehet eivät kouluttaudu?
En ymmärrä miksi naukua täällä päivät pitkät, kun ei kelpaa. Menkää kouluttautumaan, tehkää uraa.
Kommentit (47)
Mulle kotirouvalle on syntynt 3 lasta ja kaikki tähtäävät ylipoistouralle ja ovat jo todettu älyllisesti lahjakkaiksi.
Kotirouvan "ura" on suurimmalle osalle naisista taloudellisesti kannattavampi kuin töissäkäynti
Diplomi-insinöörit ovat jotenkin niin sharmantteja
Kuka tekee kaikki duunarityöt jos jokainen mies on insinööri?
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto
koulutusasteista työikäisillä (18 - 64 v):
#Suorittanut korkeintaan
Vain perusaste: ~100%
Toisen asteen tutkinto: ~84 %
Alempi korkeakouluaste (AMK/kandidaatti): ~41 %
Ylempi korkeakouluaste (maisteri tai ylempi AMK): ~21 %
DI: ~0,4 %
Vierailija kirjoitti:
Näin. Eli nelilapsisessa perheessä kaksi lasta menee suorittamiseen tähtäävään koulutukseen (maalari, sähkäri, raksa), kaksi yliopistoon.
En halua naaraslokkia elämääni, ja aina kuuluu tuo sama laulu että miksi miehet ei tee sitä tai tätä. Miksi haluta jotain lokkia joka olisi miehen kanssa vain rahan tai muun omaisuuden takia? Toki silloin jos se on molemmille osapuolille ihan ok, mutta minulle se nainen näyttääntyy ostomorsiamena ja tulee mieleen lähinnä itsensä myynti ja maksullisen kumppanin osto.
Kehotan kuitenkin miehiä kouluttautumaan ihan sen ammatin vuoksi, sitä kun tehdään suuri osa päivästä ja siten elämästä, niin naisen saanti ei voi olla opintojen päämotivaatio. Lisäksi ainakin DI-tutkintoon vaaditaan myös kohtuu hyviä matemaattisia taitoja.
Miksi sitä pitäisi kouluttautua, kun tekoäly vie kuitenkin tulevaisuudessa koulutettujen ihmisten duunit? Suorittavaa työtä tekoälykään ei pysty korvaamaan.
Helpommin sanottu kuin tehty.
Itse yritin kolme kesää putkeen päästä yliopistoon, mutta varasija 33 oli paras suoritus. Hakijoita jotain 880.
Ei tullut siis statusmiestä minusta.
😂
Jos kerran miehille vaan kelpaa hoikka ja rintava nainen, niin miksei naiset vaan voi olla lihoamatta tai laihduta ja hae silikoneja jos ei luonnostaan ole hyvät tissit? Mitä se hyödyttää täällä valittaa?
Koska heistä se on tylsää ja epämukavaa. Samalla toteavat, ettei koulutus opeta mitään hyödyllistä. Hetken pohtimalla he ehkä ymmärtäisivät, miksi kouluttamaton mies on koulutetun naisen mielestä epähaluttava kumppani.
Ainakin minun peruskouluaikanani oli täysin selvää että lukio ja korkeakoulupaikat kuuluivat tytöille, pojista ei ollut mitään väliä. Näin siis opettajien ja opon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kotirouvan "ura" on suurimmalle osalle naisista taloudellisesti kannattavampi kuin töissäkäynti
En käy töissä tai kouluttaudu taloudellisen pakon vuoksi. Vaan siksi, että saan siitä iloa ja koska koen että jokaisen pitäisi kantaa kortensa kekoon.
Ihan totta. Ehkä eivät välitä tarpeeksi.
Taidan vetasta hanskaan kun oli noin kuiva aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty.
Itse yritin kolme kesää putkeen päästä yliopistoon, mutta varasija 33 oli paras suoritus. Hakijoita jotain 880.
Ei tullut siis statusmiestä minusta.
Yliopistoon pääsee kuka vaan lukion suorittanut, jos ei muutoin, niin opiskelemaan oikeustiedettä Lapin Yliopistoon. Avoimeen yliopistoon pääsee kuka vaan.
Duunrimiehillä ei riitä äly kouluttautumiseen. Pitäisi jaksa lukea ja tehdä isoja opiskelutehtäviä. Miten duunarimies saa tehtyä jonkun 50-sivuisen opinnäytetyön, tieteellisellä tekstillä? Mieluummin käy kaljalla ja menee raksalle duuniin, siitä jopa maksetaan toisin kuin opiskelusta.
Parasta on, kun DI-mies tuo bisneskumppaneitaan kotiin ja mä saan olla se täydellinen pimppi-esine... Kaikki kateelliset katseet kun kävelen ohi, tietäen että mulla on varaa olla täysin turhamainen kun joku maksaa kaiken.