Onko joku aloittanut uuden suhteen 58 vuotiaana?
Miten tapasitte?
Onko seurustelusuhde ok vai oliko avoliitto ainoa vaihtoehto?
Kommentit (26)
Siis 58!!!! Sehän on täysin normaali ikä. Miksi silloin ei voisi aloittaa suhdetta tai siinä olisi jotain ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse, mutta ystäväni. Tapasi miehen häissä oli itse morsiamen sukua ja mies sulhasen sukua. Huomasivat että sekä juttu että tanssi luistavat ja menivät juuri naimisiin.
Miksi 60v menee naimisiin?? 😱
Miksi ei? Mun isoisä oli 87v kun meni naimisiin kolme vuotta nuoremman naisen kanssa.
Rakkaus ei katso ikää.
Ei niin. En ymmärrä näitä joiden mielestä ei voi rakastua ja mennä naimisiin myös vanhemmalla iällä. Kummallista ajattelua.
Mun ex-mies tapasi 59-vuotiaana nykyisen vaimonsa. Ovat olleet yhdessä viitisen vuotta. Käsittääkseni jossain netin treffipalstalla tapasivat, ei kuitenkaan tinderissä. Vaikuttavat onnelliselta parilta ja parempi ollakin, koska avioliitto on ex-miehelleni jo neljäs.
Minä olen, tavattiin ravintolassa yhteisen tutun kautta, hän leski 60 v ja minä silloin 58, eronnut. Ollaan oltu yhdessä nyt jo 15 vuotta, ei asuta yhdessä. Aika hottia oli alkuvuodet, nyt rauhallisempaa, mutta ei me mitään vanhusten elämää vieläkään vietetä. Paljon ollaan yhdessä, matkustellaan ja mökkeillään, mutta kummallakin lisäksi omat harrastukset ja on yhteisiä ja omia ystäviä.
Mun miesystävä alkoi tapailun kanssani kun oli 63. Itse olen reilusti nuorempi. Eikä tarkoitus ole tehdä tästä avo- saati avioliittoa. Ollaan niin kauan kun on kivaa. Eikä hän ole missään nimessä rupsahtanut.