Kaverista on tullut "Karen"
Hävettää liikkua hänen kanssaan kun kaveri menee suureen ääneen paheksumaan muita ihmisiä joiden toiminnan tai asenteen kokee arvojensa vastaiseksi, vaikkei nämä ihmiset tekisi mitään häiriötä tai laitonta.
Muuttunut myös hirveäksi kyläpoliisiksi ja kerrostalokyttääjäksi. Kyseessä 36 vuotias nainen. Mikä tämmöistä aiheuttaa?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverista myös. Mutta on jo viisikymppinen. Siitä tuli sellainen porvarikaren, joka haluaa määrätä, ei siedä enää mitään ja päälle ei näe omassa alkoholisoituneessa miehessään mitään väärää.
Sama juttu täälläkin. Kaveri raivoaa ihan häpeämättä kassa"tytöille" ja muille asiakaspalvelijoille. Hävettää aivan valtavasti hänen seurassaan.
Tämä ei ole Karen vaan huonoa käytöstä. Näkee ettei kaikki käy kouluja.
Karen käyttäytyy huonosti vain nöyryyttääkseen muita ja näyttääkseen omaa -mukamas- ylemmyyttään, vaikka on täysi typerys ja hankala tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet? Ihmiset muuttuu oudoiksi vanhetessaan.
Miksi levität paskajuttuja? "Nuoriso" se vasta onkin omituista, kuten edellisen kommentista näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa tällaiset Karen-jutut.
Viha johtuu yksilön käytöksestä, ei sukupuolesta.
Ja te raivootte täällä vauvapalstalla
Nuoret naiset on minusta nykyään paljon vihaisempia kuin vanhemmat. Kun viha alkaa jo nuorena, se ei muuta kuin kasvaa, kun tulette vaihdevuosiin ja siitä yli ja ns. näkymättömäksi.
Kaikkein omahyväisimmät ja kaikkitietävimmät naikkoset löytyy pikkulasten äideistä. Ne haukkuu kaikki, mikään ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä amerikkalaisuuden apinointia. "Karen!" Suomalaisittain: Kaarina? Tuo nimi ei sisällä lainkaan samoja sivumielteitä ja sivumerkityksiä kuin amerikanenglannin Karen. Suomessa se on 640 naisella ja 40-60 miehellä.
Olen menettänyt luottamukseni ja kiinnostukseni nykyiseen feminismiin Suomessa, koska se aivan kritiikittömästi ja sinisilmäisesti omaksuu käsitteensä amerikanenglannista. "Toksinen". "Gaslighting". "Patriarkaatti". "Karen!" Hohhoijaa! Keksikää jotain omaa, uusfeministit!
Miten v*tussa joku Kaarina voi olla Suomessa miehen nimenä. Epäilen että täyttä kusetusta, koska en ole koskaan missään törmännyt poikaan nimeltä Kaarina, Päivi, Jaana, Sari tai Merja!
Taitaa olla jotain nykyistä woke-paskaa tämä homma...
Jutta, minkä takia teillä ei riitä pokka tulla sanomaan mitään kasvotusten? Sain teidän soman huolipuhelun. Miksi et voi keskittyä siihen itse valitsemaasi kulissielämään? Me ei enää olla kavereita. Suomessa saa pysyä kaverittomana. Niistä sun ihailemista sponsoreista. Tällä ekalla karisee tukka päästä ja joutuu käymään botox hoidoissa. Tällä toisella maha ylittää kevarin rungon. Niin, sekä viimeisen kerran: olen Naten. Uusin kierukan, mikäli jättää tulematta. Mulle lapsettomuus säilyy vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Miehen puute. Onko se jäämässä vanhaksi piiaksi?
Mulla on mies. Mua uhataan poliisilla siksi etten suostu kahvittelemaan lihasläskin miehen kanssa. Säälittävää tehdä huoli-ilmoitus pelkästään pakkien takia.
"Karenhan" tarkoittaa vasurien uuskielessä epä-wokea ylietuoikeutetuksi itseänsä kokevaa valkoista naista. Se on siis rasistinen slurrisana, lopettakaa sen viljeleminen.
Karen on syntymäkrrpä. Sillä on luonnevika. Se on välillä piilossa, kun ryhmäpaine pakottaa käyttäytymään asiallisesti. Koulussa ja työpaikalla "kiusataan" kunnes Karen kypsyy, kyllästyy ja kuoriutuu uudelleen ja alkaa nokkimaan muita. Tilaisuus tekee tästä ihmisestä hirviön. Se on sitä koko ajan, mutta piilotetusti.
Vierailija kirjoitti:
Karenit on pelottavia.
Psykoottinen Karen -kohtaus on tosiaan järkyttävää katsottavaa, kaunottaresta kuoriutuu hirviö.
Nico Rosbergia kutsuttiin Britneyksi, mutta se kai viittaa enemmän neitimäisyyteen.