Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uiko teidän lapset vai leikkivätkö ainoastaan?

Vierailija
20.07.2025 |

Meillä on 9v ja 13v poika ja tyttö. Molemmat ovat käyneet uimakoulun, siitä on jo aikaa. Käymme uimahallissa kerran viikossa ja näin kesällä uimme joka päivä monta kertaa järvessä. 

Mutta ei nuo lapset kyllä ui vaan sukeltelevat, leikkivät uimaleluilla ym. Pitäisikö heidät pakottaa ihan uimaan? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi pakottaa. Mitä se sukeltainen muuta on kuin uimista? Vesileikit opettaa lapsia tulemaan tutuksi veden kanssa elementtinä.

Vierailija
2/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lasten leikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10v poika, oppi tänä kesänä vasta uimaan koska uimakoulut olivat aina täynnä tai kolmena vuotena ei suostunut menemään uimakoulussa edes altaaseen kun jännitti niin paljon. Koulussa uskaltautui sukeltamaan toisella luokalla ja nyt sukeltelee sujuvasti.

Nyt kesällä ollaan käyty useana päivänä uimassa ja välillä pyydän häntä uimaan vierelläni että tulisi lisää pinnalla pysymisen taitoa mutta en näe lainkaan pahana että sukeltelee, etsii kiviä ja erilaista hiekkaa, simpukoita. Kuulemma tykkää siitä ja se lämmittää myös minun sydäntä.

Vierailija
4/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 8v ui ja sukeltaa, ei oikein oo koskaan osannut leikkiä, tästä syystä myös vähän kavereita hänellä.

Vierailija
5/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä annan noiden kaksosten ihan vaan leikkiä siellä järvivedessä jos haluavat, Uivat kuitenkin satoja kilometrejä altaassa vuoden aikana kun kllpailevat lajissa. Ikää 12.

Vierailija
6/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ulvoo vaan yötä päivää

Vierailija
7/7 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ulvoo vaan yötä päivää

Ole onnellinen. Meillä ulvomisen lisäksi myös paskoo yötä päivää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan