Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki on niin pullukoita?

Vierailija
20.07.2025 |

Tuntuu että lähes jokainen on nykyään ylipainoinen. Sellainen pyylevä lihapulla, oli sitten mies tai nainen. Viimeistään 30 vuotiaana ollaan sellaisia muhkeita pallukoita, ja siitä sitten aletaan lihomaan enemmän lähestyessä keski-ikää.

Tyypillinen suomalainen 30v mies on sellainen isomahainen käppipää ja parta kuin alapään karvoitus, ja jalatkin niin pönäkät kuin tukit. Vieressä kävelee pyylevä uhkea tyttönen jolta pursuaa pullukat vähän sieltä sun täältä. Värjätyt hiukset vedetty välinpitämättömästi pään päälle ja käsivarret ja (lihavat) nilkat täynnä tatuointeja.

Vastenmielistä.

Miksi ihmiset eivät huolehdi itsestään? Kiireet, lapset, arki yms yms on vain tekosyitä. Kyllä ne ihmiset ihan itse lappaa sitä sontaa suuhunsa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pullukka, mutta en minä sontaa suuhuni lappaa. Aamupäivällä söin eilistä mansikkakakkua ja äskettäin grillattiin hampurilaisia  itse kaadetusta ja itse tehdyistä hirvenjauhelihapihveistä. Velat on maksettu, töitä ja rahaa riittää. Otan rennosti ja nautin elämästä vaimoni kanssa. Ikävää jos se sinua jotenkin häiritsee.   - M 51 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän