Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimennysverho

Vierailija
31.03.2007 |

Mun pitäis ostaa pimennysverho. Mitähän niissä pitää huomioida? Miten se kiinnitetään niin, että saa räppänän silti auki vaikka verho olis alhaalla? Mitä muuta mun pitäis asiassa huomioida?

Missähän Tampereella paras/halvin valikoima?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen piemennys verhokangasta..ei estä tuuletusikkunan avaamista,toisin kuin rullaverho...kangaskaupoista löytyy monta eri väriä!

Vierailija
2/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaisissa metrihinnoissa mahtaa liikkua?

(taas hyvä syy lähteä Ideaparkkiin asti, että pääsee eurokankaalle!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksoin kankaasta 38 euroa,ja ikkuna on 160*180..ja sitä kangasta on reilusti..eli ei metrihinta ihan kohtuuton ole! kalliimmaksi olisi tullut ostaa tuohon ikkunaan pimennysrullaverho..

Vierailija
4/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo verho muuten pimentää tosi hyvin! huoneen saa ihan pimeäksi vaikka keskellä päivää..ja lapset nukkuvat aamulla pidempään,kun ei aurinko herättele!!

Vierailija
5/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vaikeaa siinä on? Se vain vähän " kohoaa" ei muuta. Eikai nyt tästäkin tarvitse tehdä hankalaa ;) Maksoi muistaakseni 40e Hong kongissa.

Vierailija
6/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän mimmonen tuuletusikkuna on..meillä ei rullaverhoa olisi saanut kunnolla alas.. mutta kukin tyylillään!! =o)

Vierailija
7/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä ei kannata taitella koska siihen tulee helposti ryppyjä ja painaumia, eli kannattaa pitää se sitten aina paikoillaan.

Vierailija
8/8 |
31.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimennysverho on lastenhuoneessa toisten verhojen takana,on kaksi kiskoa..vaikka eipä tuo pimennysverho rumaa kangasta ole,vaikka pelkästäänkin siinä roikkuisi..päiväksi työnnän sitten vaan sivuille..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan