***ENSIKOT VIIKONLOPPUUN***
Tässä linkki eiliseen:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9952361&p=1&mpage=2&tmode…
Kommentit (22)
ja taas jaksan vaan omaa napaa, sori!
meillä oli eka näyttö tänään ja oltiin saatu eka alustava tarjous (haluavat vielä nähdä kuntokartoituksen tulokset)! hui! joudutaan ehkä muuttamaan väliaikaiseen kämppään ennen ku uus kämppä valmistuu, saa nyt nähdä... ajatuskin kahdesta muutosta hirvittää, mutta oon niiiin onnellinen, jos yhdellä näytöllä selvitään ja saadaan se hinta mitä pyydettiin.
typy teki tänään hauskat, kakkas ilmakylvyn aikana eikä ees alkanut kitisemään ollenkaan, joten ehti mun surffatessa ja miehen syödessä levittämään kakat kainaloita ja varpaan välejä myöten joka paikkaan... vähän mä taas nauroin, ku pestiin tyttö, lattia, hoitoalusta meni roskiin (kakkaa imeyty sinne sisään eikä haju lähtenyt millään) ja sit tietty ite piti mennä suihkuun.
napero, meillä tosiaan on sellaset Carenan matkarattaat joissa saa makuuasentoon. Tänään käytiin taas raksalla ja heitettiin lenkki uusilla rattailla. Hyvin nukutti typyä.
tikru, en oo muistanut sitä uintijuttua, oli niin vilkas viikko... täytyy huomenna koettaa muistaa soittaa, kun ollaan vissiin kotosalla koko päivä - kerrankin.
nyt menen nukuttamaan, josko tuo ipana rauhottuis unille. Eilen nukahti joskus kympiltä mut nukkui kyllä sit 7 tuntia. Ihanaa!
-Osse ja typykkä 4,5kk+
Ilmoittaudun taas kerran aikas pikaisesti. Mulla näköjään kynnys kirjoittaa kasvaa sitä mukaa, kuinka monta päivää oon ollut vain lukevalla kannalla. Höh! Emmi tuossa sätkii hyppykiikussa, joten en kauan nytkään viitsi kirjoitella. Muutaman jutun vain kerron. Ihan alkuun sen, että Emmi putos tuossa iltapäivällä meidän sängyltä lattialle. Laitoin sen melkein keskelle ja aloin laittaa pyykkiä kuivumaan. Ja sitten kuuluikin muks - pieni hiljaisuus - ja kaaaauhea huuto. Vähänkös säikähdettiin miehen kanssa. No, kauan ei likka huutanut, joten eiköhän siitä selvitty säikähdyksellä. Mutta nou-moor-ilmakylpyjä sängyllä-kun-äiti-surffaa-netissä...
Mä olin eilen illalla baarissa kuuntelemassa Mambaa. Emmi jäi hereille, kun mä lähdin, mutta vain vartin taistelun jälkeen mies oli saanut hänet nukkumaan. Ja kun mä sitten tulin yhden jälkeen kotiin, likka heräskin syömään melko heti. Ilta oli mukava, mutta aamu ei: muutamasta siideristä ja baarin tupakansavusta sain ihan kamalan darran. Yök! Eipä tartte taas vähään aikaan tuollaista harrastaa...
Ja sitten vielä, että me avattiin grillauskausi eilen. Vähänkös oli kiva grillailla " kesän" ekat pihvit oman pihan grillissä!
Mutta nyt pidemmittä puheitta Emmin iltapesuille, jottei paha olo yllätä tuossa kiikussa pomppiessa. Josko ens viikolla sitten kirjoittaisin enemmänkin...
-Amy ja Emmi 5kk+