Miksi ihmiset ryyppää sunnuntaina?
Tuolla oli terassit täynnä porukkaa ja juopottelivat siellä.
Kommentit (19)
Miksi eivät ryyppäisi sunnuntaina?
No minä istun juuri terassilla. Alkoi kolmen päivän vapaa viisi minuuttia sitten.
Hyvä päivä olla humalassa. Aamulla 6:00 töihin.
Kaikilla ei ole huomenna työpäivä.
Oletko kuullut lomalaisista? Sellainen itsekin olen nyt.
Sunnuntai on paras juopottelupäivä. Pääsee tuosta teennäisestä pyhästä päivästä helpommin eroon.
Kai lomalla muutakin voi tehdä kun ryypätä. Onko ihmiset vaan laiskoja ja huonokuntoisia etteivät mene lenkille sunnuntaina vaan ryyppäävät.
Huomenna on vapaapäivä, tarviskohan tästä lähteä terassille?
Alkoholistin on pakko saadaa lkoholia myös sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
Kai lomalla muutakin voi tehdä kun ryypätä. Onko ihmiset vaan laiskoja ja huonokuntoisia etteivät mene lenkille sunnuntaina vaan ryyppäävät.
Ei kuulu sulle... tehkööt mitä itse päättävät.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka mennä kirkkoon ynisemään jotain virrentynkää.
Suomalaiset ryyppää ihan liikaa. Sitä voisi rahoittaa jotenkin vaikka nostaa alkoholi veroa 50%
Suomalaiset ryyppää ihan liikaa. Sitä voisi rajoittaa jotenkin vaikka nostaa alkoholi veroa 50%
Koska on kesä ja kaunis sää. Alkoholi on hyvväää!
Ei ihme kun veroja korotetaan koska suomalaiset maksaa vaikka 25 euroa kaljasta terassilla. Juoppo kansa on suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Voi sitä tehdä muutakin kuin ryypätä. Voi vaikka polttaa kukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka mennä kirkkoon ynisemään jotain virrentynkää.
Meidän kirkkomme oli täynnä. Varmaan 30 henkeä joutui seisomaan, kun penkkeihin ei mahtunut enempää ihmisiä.
Jos niillä on jano?