Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaamisen ehdottaminen suurpiirteisesti ärsyttää

Vierailija
20.07.2025 |

Minulla on kaveri jonka tyyli ehdottaa tapaamista on tällainen: "Onko sulla jotain ajankohtana X?" 

Eikä siis kerro mitä oli ajatellut.

Olenko ainoa jota ärsyttää tällainen tyyli ehdottaa näkemistä? 

Itse mieluummin keksin vaikka valkoisen valheen kuin vastaan että ei ole mitään. Kyseessä on lisäksi energiasyöppö persoona.

Olen tottunut muiden ihmisten kohdalla, että kun ehdotetaan tapaamista niin kerrotaan mitä oli mielessä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kysyy. Jos tuollaista kysyy nainen johon haluaisin tutustua paremmin tai viettää hänen kanssaan aikaa on vastaus ei ole mitään. Jos kysyjä on joku jonka seuraa en noin paljon halua, on vastaus riippuu siitä mitä aiot ehdottaa seuraavaksi.

Vierailija
42/43 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on tapa tiedustella ensin, että onko sulla vapaata siinä, eli ei muita suunnitelmia. Ja sitten jos ei ole niin kaveri ehdottaa mitä hänellä oli mielessä. Mitä ärsyttävää tuossa on?

Olen jokseenkin introvertti ja hyvänkin ystävän tapaamista saatan hieman jotenkin vältellä tai ajatella että ei millään viitsisi tavata, vaikka tiedänkin että aina on mukavaa yhdessä olipa se yhdessätekeminen mitä tahansa. Siksi mielummin tietäisin etukäteen, mitä kaverilla on mielessä kun haluaa tavata. Haluaako kahvitella vai onko halukas menemään pyöräilemään pariksi tunniksi. Joskus olen halukas tekemään mitä tahansa lyhyellä varotusajalla ja joskus olen vetäytyneempi ja saatan valehdella, että olisi tarkoitus tehdä silloin kaverin ehdottamana aikana jotain, mutta lyhyt visiitti käy. Mieheni kysyy tätä onko sulla päivänä x mitään ja se nostaa itsellä jopa hieman sykettä, kun ei yhtään tiedä olisiko vaikka hänen vanhemmat tulossa päivän varoajalla meidän sotkuiseen kotiin (asia mitä en halua vaikka aikaa olisikin) vai haluaako mies mennä kanssani kahdestaan ravintolaan (asia johon mielelläni osallistun). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on oppinut kysymään noin kun tarpeeksi monta kertaa on saanut kuulla esim. eeiiii sori perjantaina on just kumminkaiman kissan ristiäiset, en tällä erää pääse leffaan kanssasi.

Kun ekaksi kysyy onko vapaata niin vastaajan on vaikeampi kieltäytyä jonkun tekosyyn avulla.