Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?? Olin laiturilla bikineissä kun tuntematon mies lähestyi

Vierailija
20.07.2025 |

Ja yritti alkaa tehdä tikusta asiaa, alkoi pomppimaan laiturissa siinä minun vieressä ja kertoi että tarkistaa laiturin turvallisuuden, ja tämä tapahtui eilen. Yritti jatkaa juttelua mutta halusin olla rauhassa ja keskityin lukemaan kirjaa. Tuli turvaton olo, kun olin yksin. Ja tuntui ikävältä kun mies siinä hetken katseli ym. Inhottavaa! 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ripuli tuli

Vierailija
2/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis minulle on käynyt myös niin, että ollessani yksin rannalla on mieshenkilö mennyt puskaan tyydyttämään itseään samalla kun tuijotteli minua🤮🤮🤮Naisena jäädyin ja pelästyin kun pelkäsin että alkaa vielä raiskaamaan jos alan huutaa tai mesota. Todella pelottavia tilanteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että mitkä on nykyiset pariutumis rituaalit?

Onko pelkkää digiä?

Vierailija
4/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit, keitit kahvit ja tulit palstalle kertomaan unestasi.

Vierailija
5/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sentäs. Mies kuitenkin lähti pois, ei käynyt ehdottelemaan, saati koskettelemaan. Joten big deal? Jatka elämääsi. 

Vierailija
6/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esität naista vauvapalstalla? 

Vierailija
7/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä-inkkeli taas asialla.

Vierailija
8/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin nähtiin kerran kun laiturilla oli nainen ottamassa aurinkoa. Niin pari miestä olisi mennyt hänen kimppuun mutta me mentiin siihen laiturin alkuun seisomaan . Sitten he meni muualle. No ulkomaalaisia miehiä.  Suomessa ollaan kesällä ulkona auringossa . Se on meidän ilmastoon liittyvä kulttuuria. 

Vierailija
9/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista syrjintää muutenkin jonkun vaatteiden takia . Mutta aurinkoa ei voi ottaa vaatteet päällä se kai on selvää tyhmillekin. 

Vierailija
10/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Pitää olla sen verran itsehillintää, että vaikka kesällä ihmiset onkin vähemmissä vaatteissa ei heitä mennä häiriköimään.

Vierailija
11/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjahteli ja hakkasi rintaansa. Luuli kai olevansa joku gorilla. Ehkä Tarzanin isä. Ap

Vierailija
12/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli soidintanssi.

Vierailija
13/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla laiturillasi? 

Vierailija
14/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte ruvenneet harrastamaan seksiä siinä laiturilla.

Vierailija
15/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huijaa, kostuit kuitenkin😁

Vierailija
16/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minulle on käynyt myös niin, että ollessani yksin rannalla on mieshenkilö mennyt puskaan tyydyttämään itseään samalla kun tuijotteli minua🤮🤮🤮Naisena jäädyin ja pelästyin kun pelkäsin että alkaa vielä raiskaamaan jos alan huutaa tai mesota. Todella pelottavia tilanteita

Mä olisin huutanut et hyvä kun on piilossa,niin ruma näky. Nauranut ja osottanu. Olis ehkä jääny hommat sillä kesken.

Vierailija
17/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viereeni tuppautui kerran eräs mies ja aluksi jutteli tyhjänpäiväisiä muutaman sanan. Sitten kertoi olevansa alastonkuvaaja, ja miten naiset voivat tienata hyvinkin paljon. Sanoin, että voitko poistua siitä. Johon mies totesi, että, en minä sinua ajatellutkaan, kyllä minulla on silmää nähdä, kuka voisi kropaltaan soveltua alastonmalliksi. Olin tuolloin nuori, hoikka ja nätti. Onneksi häipyi. 

Vierailija
18/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kauaa kun burgha suojaa sua, sisko!

Vierailija
19/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs tämä 19vee joka yrittää painostaa 50vee tä avamaan bikiniensä yläosaa ja mainostaa henkilöä parkinssoniksi?

selvästi yrittää tuleeko mies hermostuneeksi tarpeestaan. voidaan myös kysyä päinvastoin. 

Vierailija
20/46 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pitäisi soittaa hätänumeroon, koska tuo on rikos. Tekee tuota muillekin ja on sarjarikollinen. Voi myös käydä käsiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän