Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelut

Vierailija
20.07.2025 |

Onko seksilelujen laajentunut käyttö vähentänyt yhdyntöjen määrää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaan tuonut laatua sänkyyn. Molemmat saa ja yhdessä voidaan pitää kivaa silleenkin.

Vierailija
2/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan lisännyt. Olemme ns. tavallisia ihmisiä, joilla seksi on meidän kahden välinen intiimi osa parisuhdetta. Emme harrasta mitään extremeä seksin saralla, vaan se perustuu hellyyteen ja läheisyyteen. Ehkä mieluumin olemme jopa pidättyväisiä seksistä keskustelijoitakin. Mutta kun minä miehenä rohkenin iän myötä etsiä seksileluista apua, kun vaimo selvästi koki, että hänen orgasmiin asti pääseminen teettää varsinkin minulla jo turhan paljon työtä, niin se on ollut erittäin hyvä asia molempien kannalta. Seksi on ihanaa ja toiminut meillä aina, mutta siihenkin voi tulla joskus haasteita liikaa ja usein on hyvä jos pystyy toimimaan siinäkin asiassa "tehokkaasti." Pitää nukkuakin, jos toisella on aikainen herätys töihin, jne...

Ujostutti ja nolostutti hirveästi, pelottikin, ottaa ensimmäinen tilattu apuväline vuoteessa esiin ja kertoa että tilasin tällaisen, että voitaisiin kokeilla tuntuuko se sinusta hyvältä, että useammin ja helpommin pääsisit huipulle, etkä kokisi että se on itsellesi ja minulle työteliästä. No, vaimo otti asian suuresti ilahtuen, vaikka kainosteli kovastikin ensialkuun käyttöä minun ollessa vieressä. Hän sanoi, että itse ei tohtisi kauppaan, tai edes nettikauppaan, mutta arvostaa kovasti että minä näytän rakkauteni ja huolenpitoni tuollakin tavalla.

Ensin löysimme parin ostoksen jälkeen vaimolle parhaiten toimivan vibraattorityypin, klitoriksella käytettäväksi. Sisälle hän ei värinöitä halua, puuduttaa vain. Sitten muutama dildo kokeiluun ja paras malli käyttöön niin, että minä liikuttelen sitä. Ilman läheisyyttä, niin että olemme iho ihoa vasten, lelut eivät meillä toimi, koska kaikki lähtee hellyydestä. Mutta nyt vaimon orgasmiprosentti on lähes sata, ehkä korkein koskaan. Naisella se on usein vaikeampi saavuttaa... Yhdessä hellimme hänet ensin huipulle, koska olen aina tullut niin paljon herkemmin, ja hän rakastaa yli kaiken saada sitten minut yhä värisevään koloonsa kunniavieraaksi. Lelut ovat lisänneet sekä rakastelukertoja että laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, yhdyntöjen määrä on lisääntynyt, kesto pidentynyt ja laatu parantunut. Kaapissa on 12 Fleshlight Girls pimppiä aina valmiina, jokainen ulkoa ja sisältä erilainen ja eri lailla erinomainen. 

Vierailija
4/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla murtui paisuvainen Fleshlight lelulla, romu väline.

Vierailija
5/5 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin lisännyt lelujen lisäksi vaimo tykästyi käyttämään seksi hepeneitä ja minä en ole vastustellut tätä yhtään. Etäohjattavan Lush Lovencen kun laittaa vaimolle ja vaikka imuroinnin ajan puhelimella vibrailee niin ennen kuin on yhden huoneen imuroinut niin on jo peppu pystyssä haluamassa minua sisäänsä 🥰