Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän tutun tutun

Vierailija
20.07.2025 |

Jolla lääkitys, joka aiheutta käytöshäiriöitä. Hieman kummallisia ja joskus ikäviäkin. Valitettavasti en voi tuosta kertoa muille, kun keskustelemme hänestä ja ongelmakäytöksestäkin joidenkin kanssa. Joskus joudun esittämään ratkaisuksi asioita, mitkä voivat näyttäytyä vähän oudoilta sille toiselle, mutta eivät ole ottaen huomioon, mikä tilanne oikeasti on, kun  se ei ole ihan sellainen tilanne, minä se toinen näkee sen tilanteen. Hän ei vasn tiedä sitä itse. 

Asiat on salattu aika moneltakin taholta jotka luulevst tietävänsä kaiken ja epäilen, että muutenkin lääkitys ei ole ihan aiheellinen tai asiallisesti määrätty eli toisinsanoen enemmän  haittaa kun hyötyä. Ei nyt mennä yksityiskohtiin. Saattaa sisältyä asioita, joissa on syyllistytty törkeisiin rikoksiin terveysviranomaisten puolelta.

Kuitenkin asia on melko mutkikas, koska en voi mitenkään ottaa tuota puheeksi muuta kun ehkävaivihkaa vihjailla niille, joiden tiedän jopa tietävän jotain ja eivät ole ns.hyvillä asioilla henkilön suhteen. Ilman todisteita ei voi oikein  vihjailla mitään niillekään jotka olisivat samalla puolella. Saa syytteet hulluudesta melko pian silloin. 

No mutta asiahan  on niin, että kun tiedän tuohon käytökseen liittyvän lieventäviä asianhaaroja eli sen että ei ole vain outoa huonos käytöstä eikä varsinaisesti  ole neurologinenkaan vaiva, joudun , kommentoimaan asioita hieman varovaisesti, jopa  niin että kommentointi saattaa kuulostaa oudolta toiselta. 

Tosissia on että tuo toimen ei tiedä mistä kyse, mutta itse tiedän. 

Parempi tietenkin että tiedän, koska pystyn suhtautumaan silloin asioihin  enemmän oikein, enkä lähde mukaan muiden esittämiin  juttuihin, koska tiedän mistä kyse. 

Tiedän asioiden olevan olevan toisin kun luullaan tai väitetään. En ole toki ole ainoa, joka tietää niistä mutta veikkaan, että melko harva tietää ihan kaiken. Niitä ei tavis osaisi pitää salassa. Siis sellainen ketä ei joutuisi itse vaikeuksiin kertoisi melko varmasti. 

Tietääkö tuo tutun tuttu edes itse tilanteestaan? No epäilen että tietäisi miten oikeasti nuo lääkkeet vaikuttavat. Kaikki eivät tiedä edes omista asioistaan tarpeeksi. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän