EK ehdottaa. Työttömän perusturva yhdistetään toimeentulotueksi 2027
Kaikki viedään pois.....
Lukekaa yleistuen toinen ja kolmas vaihe:
https://ek.fi/wp-content/uploads/2025/06/yleistuki_EK_julkistettava_fin…
Kommentit (417)
Vierailija kirjoitti:
Maamme tarvitsee uudistuksia. Tekemättä ei voi jättää.
Korttitalon perustuksia nyt kaivetaan..
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Mikä siinä on niin vaikeaa? Mä kävelin tilitoimistoon ja olen ollut yli 6 vuotta palkanlaskijana. M28
Entä jos sinne tilitoimistoon olis marssinut M50 ...olisiko palkanlaskijana
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Mikä siinä on niin vaikeaa? Mä kävelin tilitoimistoon ja olen ollut yli 6 vuotta palkanlaskijana. M28
Työsi hoitaa parin vuoden päästä tekoäly ja sinusta tulee työtön.
Psykopaatteja nuo ovat, eikä mitään muuta. Saisi Kokoomus kunnolla romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Sinä olet ollut M28 varmaan vähintään 20 vuotta, ja siitä suurimman osan työtön ulisija.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt sitten toteutumassa tämä EU Onnelan huipennus..
Elämä on muuttumassa kurjemmaksi kuin edesmenneessä neuvostoliitossa
Ei tässä mistään EU:sta ole kyse, vaan ihan supisuomalaisesta oikeistolaisesta poiltiikasta. Oikeistolle ihmisen arvo on tuottavuudessa ja hyödyllisyydessä, muuta arvoa kenelläkään ei ole.
Ja on nähty nyt aiemminkin jo, että tämä hallitus ei kuuntele asiantuntijota, ei välitä tutkimustiedosta, vaan jyrää ideologissti läpi haluamansa (mikä on aika lailla sama kuin EK.n tavoitteet).
Tämä hallitus on karmea!
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Minä kävelin töihin sahalle ja minut heitettiin ulos. Vaikka suu vaahdossa kehuin olevani persu ja vastustavani kaikkea sosiaaliturvaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on se työttömyyden pelko, mikä ajaa ihmiset töihin.
Luetko uutisia lainkaan vai oletko vaan pöljä? Ei töitä ole kuin pienelle osalle työttömistä. Ja nekin työpaikat mitä on niin töihin otetaan niitä joilla on työhön liian korkea tutkinto. Eli ne työttömät jotka ei muutoinkaan töitä helposti saa on entistä huonommassa tilanteessa kun ne korkeakoulututkinnon suorittaneet menee ohi niihin varastomies, myyjä tai siivoojan töihin.
Tämä on nyt arkipäivää kun tekoäly vie työpaikkoja myös korkeasti koulutetuilta. Et taida olla olla itsekään työelämässä mukana?
Hienoja mainoslauseita vaikka todellisuudessa vaan pyritään tekemään tukien evääminen helpommaksi ettei niitä tarvitsisi maksaa niin paljon ja entäs ne tuplastandardit kun ns. vieraiden ei tarvitse noudattaa samoja sääntöjä ja heille tuet juoksee tekemättä mitään. Ei se niin voi mennä että kantislaiset elättää tämän väen.
Vierailija kirjoitti:
Se on se työttömyyden pelko, mikä ajaa ihmiset töihin.
Se ajaa ihmiset myös ulkomaille. Työvoima lähtee ulkomaille.
Työttömyysturva pitäisi poistaa muilta kuin Suomen kansalaisilta sekä jos suomen kielen taitoa ei ole. Vain tällä tavoin saadaan kielitaidottomat joko opettelemaan kielen tai valitsemaan työnteon.
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Taisi olla sukulaisen tai tutun firma minne pääsit. Vai aattelitko nyt ihan oikeesti ett kuka vaan voi mennä mitä työtä vaan tekemään? Et oo kyllä mikää ruudinkeksijä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt sitten toteutumassa tämä EU Onnelan huipennus..
Elämä on muuttumassa kurjemmaksi kuin edesmenneessä neuvostoliitossa
Ei tässä mistään EU:sta ole kyse, vaan ihan supisuomalaisesta oikeistolaisesta poiltiikasta. Oikeistolle ihmisen arvo on tuottavuudessa ja hyödyllisyydessä, muuta arvoa kenelläkään ei ole.
Ja on nähty nyt aiemminkin jo, että tämä hallitus ei kuuntele asiantuntijota, ei välitä tutkimustiedosta, vaan jyrää ideologissti läpi haluamansa (mikä on aika lailla sama kuin EK.n tavoitteet).
Tämä hallitus on karmea!
Kaikki puolueet ovat sitoutuneet nollapäästötavoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Työsi hoitaa parin vuoden päästä tekoäly ja sinusta tulee työtön.
Ei mee kahta vuotta ehkä jo ens vuonna. Palkanlaskenta on sen verta helppo juttu tekoälylle.
Kokoomuslaisista voidaan tehdä lampunvarjostimia ja rehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Ei nämä vasemmistolaiset vätykset halua tehdä fyysistä työtä. Haluavat vain elää tuilla.
Olen 35 vuotta tehnyt fyysisesti raskasta pienipalkkaista työtä ja olen vasemmiston kannattaja. Eli ei nyt ihan mennyt putkeen tuo yleistyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Menkää loiset töihin.
Sinunlaisesi idiootit päästävät psykopaatit valtaan. Lopulta he nujertavat sinutkin.
Kok tekee kaiken mitä ek sanelee.
Onneksi lapset opiskelevat ulkomailla ja sinne jäävät.
Olen työkyvytön työtön. Jo 16vuosi menossa päivääkään töitä. Eläkettä ei myönnetä. Vaivani on liian erikoisia. Kun lapsikorotukset meni on ongelmaa ostaa tammikuun lääkkeet joihin menee ylin600e. Hammaslääkärissä olen käyny viimeiset 16v vain poistattamassa kuolleet hampaat 7kpl. Ilman korvauksia lääkekulut olisi 20 000e vuodessa. On omaisuutta jota ei voi myydä. Homesädesieniasunto. Tukia en saa. Millähän elän jos viimeinenkin tuki viedään.
Menkää loiset töihin.