Miehet katselevat rannalla nuorien naisten vartaloita
Koska minä teen sitä silloinkin, kun olen perheen kanssa rannalla, luulen, että muutkin miehet tekevät sitä. Aurinkolasien takaa siitä ei jää kiinnikään. Vaimoni varmaan aavistaa, että näin tapahtuu, mutta ei sano siitä mitään. Eikä sitä tiedä vaikka hänkin katselisi nuoria miehiä siellä.
Nykyinen bikinimuoti on muuten todella niukkaa! Aivan vaikeaksi tekee olon miehellä. Kannattaa siis miettiä kahdesti että ottaako miestä mukaan, kun lähtee viettämään päivää rannalle.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Spoiler alert: Kaikki heteromiehet katsovat seksuaalisin ajatuksin kauniita hyvävartaloisia naisia, siis aivan kaikki jotka eivät ole sokeita tai kastroituja.
Toljottaminen ja muu epäkunnioittava käytös ei sen sijaan koske kaikkia miehiä, eikä siten myöskään tee kaikista miehistä naisia alentavia sikoja. Kuten ei myöskään jauheta puolisolle omista mielihaluistaan pantavan näköisistä ihmisistä jne. Koskee sekä miehiä että naisia.
Niinpä. Tää tulikin tällä kommentilla hyvin taputeltua. Case closed, ja voidaan kaikki lähteä rannalle!
Nythän se selvisi. Ihmiset menevät rannalle vain joko esittelemään persettään tai kyttäämään niitä.
Eikö kukaan käy ihan vaan uimassa siellä enää...
Vierailija kirjoitti:
Nythän se selvisi. Ihmiset menevät rannalle vain joko esittelemään persettään tai kyttäämään niitä.
Eikö kukaan käy ihan vaan uimassa siellä enää...
Ei. Se on vanhanaikaista. Sex on the beach on nykypäivää.
Ja pitäkää ne lapsenne pois rannoilta !
Katselkaa miehet tälläistä: 120 kg estottomasti piereskelevä hampputukkainen partaa ajavaa äreää Justiina narubikineissä:D
Tulipa naisilta äkäisiä vastauksia tähän aiheeseen. Taisi osua kipeästi.
Tulee katsottua aina, kun näen kauniin vartalon, miehellä tai naisella. En ole koskaan osannut mieltää tällaista uskottomuudeksi, sillä itselläni on sen suhteen selkeät rajat ja arvot. Vältän toki tuijottamista. Miehellä tosin pelkkä bodattu kroppa ei aina usein saa kiinnostumaan. Kokonaisuus ennemmin. Kaunis naisvartalo vetää aina katseet puoleensa. Olen keski-ikäinen nainen ja koko lailla heteroksi miellän itseni.