Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein naisen pitäisi "pystyä" seksiin, jotta parisuhde voi toimia? (39 v.)

Vierailija
20.07.2025 |

Olen 39-vuotias nainen, ja mietin onko libidoni liian alhainen seksiä sisältävään parisuhteeseen. Pitäisi varmaan etsiä aiheesta tieteellisiä tutkimuksia, mutta sen sijaan kysyn täältä mielipiteitä. Kuinka usein naisen tarvisi (vähintään...) haluta seksiä tai pystyä seksiin, jotta parisuhde miehen kanssa olisi realistinen. Jos mies olisi oman ikäiseni, tai minua vanhempi ehkä 55 vuoteen asti ajatellen.

Mietin olisiko parempi tässä kohtaa elämää ruveta tosissaan etsimään aseksuaalia miestä, mutta nopea googlaus näyttää, että heitä olisi vain 0,3% miehistä. Nykyään minusta on alkanut tuntua jopa siltä, etten kaipaisi seksiä lainkaan parisuhteeseen, sen sijaan läheisyyttä, halailua ja pussailua kyllä. Tiedän, että tarvitsen itse sitä ulkoista viehätystä kuitenkin jotta voin ryhtyä minkäänlaiseen intiimiin parisuhteeseen, vaikka olisi sitten seksitön suhde kyseessä. Eli haastavalta tuntuu.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin sellaisesta seksistä jossa minulla on hyvä olla, tunnen oloni turvalliseksi ja halutuksi eikä seksi satu tai tunnu inhottavalta. Tämä harvoin sisältää yhdyntää. Ikinä se ei sisällä anaaliseksiä tai sitä että minun pitää epämukavasti laittautuneena esiintyä miehelle. 

Ajattelin ennen tämän tajuamista että olen jotenkin seksivastainen tai jopa estynyt. Mikä tuntui oudolta kun ei muiden seksi minua inhota tai vaivaa eikä seksistä puhuminen.

Mutta nyt kun on mies joka ei vaadi seksiä tai osoita käytöksellään että on valmis käyttämään minua pelkkänä reikänä vaikka sanon että en halua nyt. Niin nyt seksiä on oikeastaan aika usein tässä suhteessa. 2-4krt viikossa. Tai sanotaan kahtena viiva neljänä päivänä koska usein vklop on monia kertoja.

Yksi iso muutostekijä tämän miehen kanssa on ettei hän ikinä kiukuttele, raivoa, syyllistä, painosta tai mökötä. Ei seksissä eikä sen ulkopuolella! Us

Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista miestä, jota ilmeisesti pidit ennen normaalina. Eli tämä sun nykyinen miehesi on normaali, eivät ne edelliset.

Vierailija
122/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: "Nykyään minusta on alkanut tuntua jopa siltä, etten kaipaisi seksiä lainkaan parisuhteeseen, sen sijaan läheisyyttä, halailua ja pussailua kyllä

Jos libido on heikko niin on erittäin outoa että kuitenkin haluasti muunlaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, kuin yhdyntää. Se on ymmärrettävää että jos kykyä ei ole, siis naisella on kuiva tavara, voi hän silti kaivata hellyyttä.

Himossa ja esim. rakastumisessa aktivoituvat eri alueet aivoista. Ap haluaa siis romanttisen suhteen, mutta seksi ei kiinnosta. Varmaan aika hankalaa kuten ketjun vastauksista voimme päätellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pysty tai halua 😁

Vierailija
124/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista miestä, jota ilmeisesti pidit ennen normaalina. Eli tämä sun nykyinen miehesi on normaali, eivät ne edelliset"

Sen perusteella mitä olen muiltakin kuullut niin kyllä vonkaamista ja tunteidenkäsittelyongelmaa esiintyy aika yleisesti. Tai nykyään myös sitä että siellä sängyssä on tehtävä suunnilleen kaikkea paitsi kakkaleikkejä tai on estynyt. Minulla ei ole niin monta miestä ollut että heistä osaisin sanoa kumpi on normaali tyyppi ja kumpi se poikkeus. 

Vierailija
125/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla ei ole koskaan ollut tuollaista miestä, jota ilmeisesti pidit ennen normaalina. Eli tämä sun nykyinen miehesi on normaali, eivät ne edelliset"

Sen perusteella mitä olen muiltakin kuullut niin kyllä vonkaamista ja tunteidenkäsittelyongelmaa esiintyy aika yleisesti. Tai nykyään myös sitä että siellä sängyssä on tehtävä suunnilleen kaikkea paitsi kakkaleikkejä tai on estynyt. Minulla ei ole niin monta miestä ollut että heistä osaisin sanoa kumpi on normaali tyyppi ja kumpi se poikkeus. 

Itse olen kuullut tuollaisesta vain palstalla, täällä sellaista on paljon niin että vähän väliä tulen ajatelleeksi, että "mitä minä juuri luin" kuten joku kirjoitti. 

Vierailija
126/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni. Haluan monta kertaa viikossa. Olen 60+ nainen. Kostea ja halukas

Vierailija
127/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä, oikeasti.

Meillä minä haluaisin enemmän seksiä.

N39

Vierailija
128/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautin sellaisesta seksistä jossa minulla on hyvä olla, tunnen oloni turvalliseksi ja halutuksi eikä seksi satu tai tunnu inhottavalta. Tämä harvoin sisältää yhdyntää. Ikinä se ei sisällä anaaliseksiä tai sitä että minun pitää epämukavasti laittautuneena esiintyä miehelle. 

Ajattelin ennen tämän tajuamista että olen jotenkin seksivastainen tai jopa es,  tynyt. Mikä tuntui oudolta kun ei muiden seksi minua inhota tai vaivaa eikä seksistä puhuminen.

Mutta nyt kun on mies joka ei vaadi seksiä tai osoita käytöksellään että on valmis käyttämään minua pelkkänä reikänä vaikka sanon että en halua nyt. Niin nyt seksiä on oikeastaan aika usein tässä suhteessa. 2-4krt viikossa. Tai sanotaan kahtena viiva neljänä päivänä koska usein vklop on monia kertoja.

Yksi iso muutostekijä tämän miehen kanssa on ettei hän ikinä kiukuttele, raivoa, syyllistä, painosta tai mökötä. Ei seksissä eikä sen ulkopuolella! Us

Itse olen juuri tämmöinen mies ja teen vielä suurimman osan yhteisistä töistä metatöineen, siitä huolimatta kumppania ei kiinnosta (aluksi kyllä antoi ymmärtää vaikka ja mitä...). Muuten ihana, paljon nuorempi, fiksu ja hoikka. Koska suhteessa on paljon muutaakin, olen antanut itselleni luavn harrastaa ns tunteetonta seksiä muidenkin kanssa. Mikäli kumppani olisi saman ikäinen ja/tai rupsahtanut, menisi kyllä vaihtoon. 

Panseksuaalina pervona mieluummin harrastan mutkatonta seksiä kiimaisten twink-jannujen ja transtyyppien kanssa, kuin kärvistelen jäitä poltellen. Kyllä sitä täytyy olla valmis tekemään vähän töitä suhteen eteen: eli huolehtia omasta haluttavuudestaan/haluamisestaan. Itsellä kasvava tunne, etten tule arvostetuksi ja tunteitani/tarpeitani vähätellään. 

Vierailija
129/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2krt vko perus vaniljaseksiä, suuseksiä jne. aika minimi.

Harvakseltaan sitten mausteeksi peppuseksiä ja muuta vaihtelua, ettei ala puuduttaa.

Por. No. Ur. Pot saisivat jättää naiset rauhaan. Onneksi kelpaavat yhä harvemmin naisille. 

Sunlainen nillittäjä sen sijaan kelpaa, vain samanlaiselle nillittäjälle. Sulla on sitä ihanaa tyttöseksiä!

Joo kyllä masturbointialustana oleminen oikean nautinnon päihittää. Avareista ja kaikenlaisesta riepottelusta nauttiminenhan on päivän sana. Vai miten se nyt oli?

Itsehän olet seurasi valinnut. Turhaa sitä paskaa on mun niskaani yrittää kaataa. Ota vastuu omista päätöksistäsi.

Vierailija
130/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: "Nykyään minusta on alkanut tuntua jopa siltä, etten kaipaisi seksiä lainkaan parisuhteeseen, sen sijaan läheisyyttä, halailua ja pussailua kyllä

Jos libido on heikko niin on erittäin outoa että kuitenkin haluasti muunlaista hellyyttä vastakkaiselta sukupuolelta, kuin yhdyntää. Se on ymmärrettävää että jos kykyä ei ole, siis naisella on kuiva tavara, voi hän silti kaivata hellyyttä.

Himossa ja esim. rakastumisessa aktivoituvat eri alueet aivoista. Ap haluaa siis romanttisen suhteen, mutta seksi ei kiinnosta. Varmaan aika hankalaa kuten ketjun vastauksista voimme päätellä...

Kyllä se näin on. Ja ap:n olisi hyvä ymmärtää asia ja hankkia se lemmikki itselleen.

Vierailija
131/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, kuinka vähän ap:llä menee aikaa itsetyydytykseen. Säästyneellä ajalla pysty opettelemaan vaikka jonkun vieraan kielen.

Vierailija
132/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun pitäisi tutkia itseäsi ja miettiä mikä siinä seksissä inhottaa tms, jos kuitenkin pussailu ja muu semmoinen kiinnostaa? Hyvään seksiin voi kuulua paljon pussailua ja läheisyyttä myös, eikä ole vastenmielistä jos oikeasti pitää ihmisestä kenen kanssa sitä tekee. En usko että siihen on välttämättä mitään tiettyä lukemaa kuinka usein pitäisi 'pystyä' vaan se on ongelma että sinulla ei ole halua siihen, kun käytät sanaa pystyä? Sen pitäisi olla mukavaa myös sinulle.

Jos haluat suhteen jossa on läheisyyttä, niin usein se läheisyys tarkoittaa myös seksiä, koska suurimmalla osalla ihmisistä kuitenkin jonkinlaiset halut on. Sinun kannattaa ehkä tutkia mikä on juurisyy sinulle ettei seksi kiinnosta oikein ollenkaan sinua.

Vierailija
133/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, kuinka vähän ap:llä menee aikaa itsetyydytykseen. Säästyneellä ajalla pysty opettelemaan vaikka jonkun vieraan kielen.

Ja tekemään ruokaa ja kotitöitä! Jos tämä myytti kotitöiden tekemisen kiihoittavuudesta olisi totta, naisten pöksyt olisi aina limassa. :o

Vierailija
134/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tekemään ruokaa ja kotitöitä! Jos tämä myytti kotitöiden tekemisen kiihoittavuudesta olisi totta, naisten pöksyt olisi aina limassa. :o

Kysehän ei ole kotitöistä vaan siitä että on osallistuva kumppani, eikä vain perässä vedettävä uuvatti. Naisia kiehtoo tomera, itsestään ja kodistaan(sekä sen ihmisistä) huolehtiva mies. Vai miettikää nyt- jos itse olisitte nainen innostuisitteko enemmän miehestä joka vänkyy että missä mun kalsarit on, kuin mies joka itsekin pesee pyykkiä ja ei jätä likaisia tiskejä lojumaan kuin lapsi.

Vierailija
135/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysehän ei ole kotitöistä vaan siitä että on osallistuva kumppani, eikä vain perässä vedettävä uuvatti. Naisia kiehtoo tomera, itsestään ja kodistaan(sekä sen ihmisistä) huolehtiva mies. Vai miettikää nyt- jos itse olisitte nainen innostuisitteko enemmän miehestä joka vänkyy että missä mun kalsarit on, kuin mies joka itsekin pesee pyykkiä ja ei jätä likaisia tiskejä lojumaan kuin lapsi.

Hyvä nosto! itse tosiaan teen enemmän kaikkea meillä, ja silti puoliso on harhaillut haluttomuden hetteikölle. Näin ei ollut alussa eikä hänen lupauksissaan: hän on siis rikkonut lupauksensa, miksi ihmeessä voisi saati olisi mitenkään realistista tai kohtuulista odottaa minunkaan tarvitsevan? Kyllä tässä on jo vilkuiltu muualle ja sopivalla hetkellä vaihto tai lähtö tapahtuu. Elämme vain kerran! <3

Vierailija
136/156 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seksipalsta on varmaan viimeinen paikka missä kannattaa kysyä tuota asiaa, koska täällä on vastailemassa  jotkut aivan hirveässä puutteessa ja turhautumassa elävät seksihullut, jotka esittelevät fantasioitaan ja kuvitelmiaan siitä, että nainen toteuttaa kaiken aikaa heidän pervoilujaan, ja mihinkään muuhun naista ei heidän mielestä tarvitakaan. He kuvittelevat, että normaaleissa suhteissa miehet tekevät jotain vihaamaansa kodin sisustusta muna seisten ja kärsimättöminä ja saavat sitten palkakseen seksipalveluita. Oikean maailman puolella on monenlaisia miehiä, sellaisiakin, jotka eivät ole kovin kiinnostuneita seksistä ja joiden kanssa voi jakaa elämää monin tavoin. 

Tämä palsta on viimeinen paikka missä kannattaa kysyä mitään seksiin liittyvää jos haluaa asiallisen vastauksen.

Puolet on noita mainittuja pervoprovoja joissa naisen tehtävä on olla aina anaali rasvassa sen varalta, että mies sattuu haluamaan ja loput niitä joiden mielestä seksuaalinen halukkuus on parisuhteeseen kuulumatonta ja ainakin jos toinen haluaa enemmän, on hän itsekäs pervo jonka hyvinvoinnista välittäminen tekee masturbaatioalustaksi ja ovimatoksi.

Mutta ne naiset tai miehet jotka antavat seksiä tai tekevät ylipäätään mitä vaan muuta toisinaan vain tehdäkseen toiselle hyvän olon eivät ole ovimattoja joita ei rakasteta. Heitä rakastetaan eniten koska he osaavat itsekin rakastaa.

Vierailija
137/156 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi on niin paljon naisia, joille on niin hankalaa olla miehen itsetyydytyksen laitteita ja sperma sankoja, koska näin kuitenkin se vähän menee, että mies tyydyttää halunsa naiseen ja sperma löytyy seksin jälkeen jostain kohti naista. Yleensä meillä pillusta, mutta myös aika useasti suusta tai sitten joskus tisseille heitettynä. Jos ei olisi naista,  niin sitten pitäisi vetää käteen eli masturboin kyllä naiseen, mutta tämä minun nainen asuu ihan vapaaehtoisesti samassa osoitteessa ja ihan mielellään on minun masturbaation kohde, koska hän saa ihan hyvää seksiä minulta ja ei koskaan jää ilman orgasmia. Tänäänkin mennään käymään illalla syömässä ja konsertissa ja varmasti naiseni tietää, että kotiin tullessa minä tyydytän itseni häneen ja hän tulee viemään spermalastin sisällään vessaan tai suihkuun. Hän tosin tulee itsekin saamaan orgasmin ja pillun täydeltä kullia, niin siksi hän tekee sen oman osuutensa ihan tyytyväisenä. Eli naiset ovat kyllä käteviä käveleviä spermasankoja, mutta kun tekee asiat oikein, niin toimivat tässä puuhassa iloisina ja tyytyväisinä. 

Vierailija
138/156 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen juuri tämmöinen mies ja teen vielä suurimman osan yhteisistä töistä metatöineen, siitä huolimatta kumppania ei kiinnosta"

.......

"Panseksuaalina pervona mieluummin harrastan mutkatonta seksiä kiimaisten twink-jannujen ja transtyyppien kanssa, kuin kärvistelen jäitä poltellen. Kyllä sitä täytyy olla valmis tekemään vähän töitä suhteen eteen: eli huolehtia omasta haluttavuudestaan/haluamisestaan. Itsellä kasvava tunne, etten tule arvostetuksi ja tunteitani/tarpeitani vähätellään. "

Sinä nimenomaan ET ole yhtään kuten mieheni 😳

Mieheni on heteroseksuaali eikä minkäänlainen perverssi. Hänen himonsa kohdistuvat pilluun ja naisen kroppaan visuaalisesti yleisemmin. 

Lisäksi hän on tunneilmaisussaan rehti ja avoin, selkeä. Hän ei ikinä kärvistelisi ilman seksiä tai pettäisi. Hän on jättänyt yhden exänsä koska seksi ja kommunikaatio ei sujunut, eikä asioita saatu käsiteltyä. Kauan yritti mutta sitten reilusti itse erosi ja oli vielä siinä välissä useamman vuoden yksin eli ei loikannut toiseen suhteeseen. 

Nimenomaan kaikki salailevat, uhriutuvat, konfliktinvälttelijäperverssit ovat olleet niitä jotka saivat minut jopa uskomaan että ehkä olen aseksuaali kun ei suju miesten kanssa. 

Kotitöillä taas on hyvin vähän tekoa seksin kanssa siinä mielessä että niillä voisi ostaa seksiä. Itsestään ja elinympäristöstään huolehtiminen on perusopetus ja kuuluu siihen että kyseessä on täysipäinen aikuinen ihminen! 

Tosin teen mielelläni meillä lähes kaikki kotityöt mutta sekin liittyy pitkälti siihen että mieskin ne osaa ja lisäksi hän on aktiivisen arvostava kun hoidan ne 90%, eikä kuvittele että tiskit ja pyykit ja pölyt ja roskat vain katoaa. Noh, sivuaihe jo mutta kumminkin. 

Vierailija
139/156 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen mies joka halaa ja silittää ja pussaa ja pitää lähellä ja haluaa makoilla lusikassa ja nukahtaa minä kainalossa jne jne. Mutta seksi ei häntä kiinnosta. Alussa jaksoi kerran, pari viikossa, mutta aika nopeasti se siitä hiipui. Ehkä esitti, ehkä rakastumisen hormonimyrsky sai seksin kiinnostamaan hetkeksi, en tiedä. 

Että kai niitä on muitakin. Itse menin jo rakastumaan niin ei tästä noin vain lähde enää. Kun ei sitä rakkauttakaan joka päivä vastaan tule. 

Harmi kun en itse ole kaltaisesi. 

Vierailija
140/156 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla muuten on tänään seksipäivä avioliiton ulkopuolella: näissä jutuissa on sillai, että se vähemmän haluava usein käyttää melkoista valtaa suhteessa. Olen itse tempaissut oman seksuaalisuuteni taas itselleni ja se on kovin voimaannuttavaa. Siis itse päätän milloin ja kenen kanssa harrastan seksiä, helpottaa myös olemista suhteessa, kun ollaan tasapainoisempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän