Kuinka usein naisen pitäisi "pystyä" seksiin, jotta parisuhde voi toimia? (39 v.)
Olen 39-vuotias nainen, ja mietin onko libidoni liian alhainen seksiä sisältävään parisuhteeseen. Pitäisi varmaan etsiä aiheesta tieteellisiä tutkimuksia, mutta sen sijaan kysyn täältä mielipiteitä. Kuinka usein naisen tarvisi (vähintään...) haluta seksiä tai pystyä seksiin, jotta parisuhde miehen kanssa olisi realistinen. Jos mies olisi oman ikäiseni, tai minua vanhempi ehkä 55 vuoteen asti ajatellen.
Mietin olisiko parempi tässä kohtaa elämää ruveta tosissaan etsimään aseksuaalia miestä, mutta nopea googlaus näyttää, että heitä olisi vain 0,3% miehistä. Nykyään minusta on alkanut tuntua jopa siltä, etten kaipaisi seksiä lainkaan parisuhteeseen, sen sijaan läheisyyttä, halailua ja pussailua kyllä. Tiedän, että tarvitsen itse sitä ulkoista viehätystä kuitenkin jotta voin ryhtyä minkäänlaiseen intiimiin parisuhteeseen, vaikka olisi sitten seksitön suhde kyseessä. Eli haastavalta tuntuu.
Kommentit (156)
Miksi ihmeessä haluat miehen tai ylipäätään heterosuhteen? Koska muillakin on? Koska sinut on jo lapsesta sosiaalistettu heterosuhdemalliin?
Ole ihmeessä yksin ja nauti elämästä. Niin minäkin teen. Eron jälkeen päätin että nyt riittää enkä ole hetkeäkään katunut.
Yksi vaihtoehto on antaa miehelle vapaudet käydä vieraissa. Sittten löytyy mies kyllä, ainakin jos kokkaat, teet kotityöt, kuuntelet murheet, jaat laskut...
Eli mietit miehen masturbastioalustana toimimista? Miksi? Ei kannata. Orgasmikuilu on naisten häviöksi turhan suuri. Hanki joku harrastus ja unohda miehet.
Olen pystynyt vuoden sisällä 3 kertaa ja kaikki kerrat kun olemme yöpyneet muualla kuin kotona.
Pari kertaa kuussa riittää. Mutta kannattaa huolehtia että se seksi on tyydyttävää vaikka sitä harvemmin olisikin, muuten siitä tulee vastenmielistä ja se mies alkaa kuvottaa. Suhde ei toimi myöskään jos se kumppani ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Eli mietit miehen masturbastioalustana toimimista? Miksi? Ei kannata. Orgasmikuilu on naisten häviöksi turhan suuri. Hanki joku harrastus ja unohda miehet.
Ap ei ole varmaan koskaan saanut nautinnollista seksiä miehen kanssa, en minäkään. Edes vuosia kestäneissä parisuhteissa. Sooloseksi on parasta. Jos ap ensin tutustuisit kehoosi ja nautintoosi yksin, niin selviää, oletko aseksuaali.
Alkuun 1 - 2 viikon välein.
Myöhemmin voit harventaa, 1 - 2 kuukauden välein.
Mies vähän kärvistelee tilanteessa mutta tuo on vielä kestettävissä.
No jos seksi miehen kanssa ei kiinnosta niin eikö silloin voisi elää halailu suhteessa naisen kanssa yhtä hyvin? Tää oli siis ihan aito kysymys.
Toinen olis se että sulle olisi ok, että se mies hakee seksinsä muualta, mutta en jotenkin usko, että tuollainen toimii kauempaa kuin sen aikaa, että se mies löytää jonkun joka haluaa häneltä sitä seksiä säännöllisesti ja on muutenkin kiva.
Luulen, että pari kertaa viikossa olis ihan riittävästi, ainakin mulle se riittää, mutta sitten tullaan siihen, että se, että sä "suostut" makaamaan paikallasi, ei riitä kovin pitkään, sillä kyllä mieskin haluaa tuntea olonsa halutuksi ja että nainen osallistuu.
Unohda miehet. Joudut parisuhteessa kuitenkin antamaan ihan kaikessa enemmän kuin jaksaisit ja lopulta luopumaan naiseudesta/naisellisuudesta että pärjäät. Hormonitkin heittää miehen kanssa niin ettet tunnista itseäsi parin vuoden päästä.
1-2 kertaa viikossa varmaan riittää. Jos et saa itse yhdynnässä, niin opeta sitten mies antamaan sulle orgasmi sillä tavalla, mikä sinulle toimii. Näin ollen molemmat tulee tyydytetyksi. Vaikka seksi ei sinua kiinnosta, niin seksi ja orgasmi tekee keholle ja mielelle hyvää. Se kannattaa muistaa.
Ap:n kannattaa vaan pysyä sinkkuna ja halailla kavereitaan. Tuollaista naista ei ansaitse yksikään seksistä pitävä mies. Ei yksikään!
Lisäksi miehiä ei kaverisuhteet naisten kanssa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kannattaa vaan pysyä sinkkuna ja halailla kavereitaan. Tuollaista naista ei ansaitse yksikään seksistä pitävä mies. Ei yksikään!
Lisäksi miehiä ei kaverisuhteet naisten kanssa kiinnosta.
Por. No. penan itkupotkut
2-3 kertaa viikossa (mies 60 v +) eli olis vaikka 1 normirakastelu ja 1 kinkympi juttu, sitten pari nopsaa laukaisua vaikka suuseksiä aamuerektioihin, sillä voisi pärjätä. Nykyään tulee käytyä vieraissa pari kertaa viikossa, vaikka vaimo 20 v nuorempi.
Kyllä vaan avoimet suhteet on nykyaikaa ja påitäisi olla oletuksena. Josa haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, täytyy myös kantaa vastuunsa hommista. Ei se kotityöt ja halailu ja pussailukaan jaksa pidempään kiinnostaa, jos ei myös seksi toimi.
On mahdollista löytää tavallinen kiva mies joka suostuu vähäseksiseen tai jopa seksittömään parisuhteeseen.
Ei kaikki miehet ole mitään alfoja joilla loputtomat mahikset naismaailmassa.
Oma käsi ja kiva toverisuhde kelpaa yllättävän monelle miehelle joka muuten ois yksin.
Useasti päivässä tietenkin...ja olla kiihkeä ja viehättävä..