Vaimo on raskaana ja haluaa seksiä koko ajan... minä en
Suoraan sanottuna koen hänet vastenmielisenä raskauden vuoksi. En pidä hänen muuttuvasta vartalostaan enkä varsinkaan ajatuksesta, että lapsemme on mukana seksissämme. En voi kertoa suoraan, että koen kaiken ällöttäväksi. Hän kuitenkin kantaa yhteistä lastamme, en halua olla epäkunnioittava enkä yhtään loukata. Mutta en vain halua häntä tällä hetkellä ollenkaan. Mitä tässä voisi tehdä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset hankkinut vasektomiaa tai käyttänyt kondomia? Vahinko olisi voitu välttää.
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Totta!
Ei seksiin tarvitse suostua. Et sinä ole mikään vaimosi hieromasauva. Niin minä tein. Lapsi nyt vajaan vuoden ikäinen, seksiä on ollut yhden kerran sen kerran jälkeen, kun alkunsa sai, eikä varmaan enää koskaan tule olemaan uudestaan.
Minulla kyse ei ollut raskauden tuomista muutoksista, vaan kokonaistilanteesta - nainen on vuosien varrella turvonnut ikävä kyllä noin 30 kiloa, eikä loppua näy. Myös luonne muuttunut. Lapsi hankittiin, koska puoliso niin halusi. En kykene pakottamaan itseäni seksiin hänen kanssaan, tuntuu pahalta puolisonkin vuoksi. Tämä johtaa eroon, se on vääjäämätöntä. Seksi on merkittävä osa parisuhdetta ja kummallakin on vastuu pitää itsestään sen verran huolta, että pysyy haluttavana, eikä muutu vesisängyn kokoiseksi. Puolisoa ei ennen lapsi-ideaa seksi muutenkaan pahemmin kiinnostanut. Nyt sitten valittaa, kun minä en halua.