Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia koko otsan botoxista?

Vierailija
19.07.2025 |

Kokemuksia koko otsan botoxista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle pantiin migreeniin toiselle puolelle. Turposi täysin sileäksi, kuin olisi vahattu. Kamalan näköinen. Muuten naama oli normaali mutta toinen puoli otsaa sileä ja turvonnut. Ei tosiaan pystynyt liikuttamaan, oli kuin halvaantunut. Teho hävisi onneksi melko pian, parissa kuukaudessa. Sen jälkeen on ollut samanlainen kuin ennenkin. Rypyt ei siis katoa sillä, vaan peittyy siksi aikaa kun sitä ainetta on ihossa.

Sen tuosta näki, että jos haluaisi botoxia ulkonäön takia vanhaan naamaan, sitä pitäisi laittaa paljon ts. joka puolelle. Muuten näyttää hirveältä. Ei auttanut myöskään migreeniin.

Vierailija
22/22 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiofrekvenssihoito on tehokas ja turvallinen, myös suhteellisen edullinen.

Itsellä tehty kasvoihin ja nuorenin  heti  5 v, ajan myötä vaikutus vielä paranee.On tullut botoxin rinnalle ja parempi. Ei  ole lihasten lamaannuttamisvaaraa, ei tule "kuminaama "

Itse haen juurikin lihasten lamaamista, en vain ryppyjen poistoa. Minulla siis kasvolihasten käyttö häiritsevän yliaktiivista, en kykene pitämään rentoa normi-ilmettä. Sen lisäksi että näytän suht terveellisesti eläneenä nelikymppisenä lähinnä viisikymppiseltä, ihmiset tulkitsevat minut jatkuvasti hyperstressaantuneeksi tms. tai muuten kiinnittävät huomiota asiaan, jota en pysty säätelemään kuten ihmiset yleensä. Kuminaamakin on parempi vaihtoehto. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla