Ei ole mitään yhteistä naisten kanssa
Olen selaillut tinderiä ja elävät kun eri maailmassa matkustus ja viini unelmineen. Myöskään livenä ei ole mitään puhuttavaa.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse olen nainen eikä kiinnosta viini eikä matkustelukaan missään suuressa mittakaavassa. Että ei kannata yleistää, taaskaan. 😄
Minä olen maistanut viiniä muutaman kertaa eläissäni, en tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Ovat myös heti kerjäämässä rahaa. Toki aina suomalaiset naiset ajatelleet niin että hänen rahat on hänen ja miehen rahat on yhteisiä. Tämä provider-ilmiö on tehnyt siitä vain hyväksyttävän sanoa ääneen.
En ole koskenut suomalaiseen naiseen 5 vuoteen. Viime vuonna sain 19- ja 20-vuotiaita maa han muuttaja tyttöjä, enkä maksanut mitään.
Olen tosi iloinen että tämä kommentti on saanut niin paljon miinusta. Kertoo siitä että moni nainen lukenut sen ja kolahtanut kunnolla. :DD
Taidan julkaista naisvihamielisen runokirjan, koska olen niin hyvä kirjoittamaan ja koskettamaan tunteita.
Me odotellaan henkeämme pidätellen.
Lol.
Hyvä, hyvä. Lopeta hengitys siis nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sua sitten kiinnostaa?
Sellaiset asiat mitkä naisia ei kiinnosta. En aio muuttaa kiinnostuksen kohteita naisten takia.
Ap
Eikä naisia kiinnosta muuttua sinun takiasi, joten tasoissa ollaan.
naisille ei ole tappio, vaikka ei sinua naiset kiinnosta, mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, itse olen nainen eikä kiinnosta viini eikä matkustelukaan missään suuressa mittakaavassa. Että ei kannata yleistää, taaskaan. 😄
Minä olen maistanut viiniä muutaman kertaa eläissäni, en tykännyt.
Sinä saat sitten aikuisena ihmisenä juoda ihan niitä juomia mitä itse haluat, vaikka deitti joisikin viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Ovat myös heti kerjäämässä rahaa. Toki aina suomalaiset naiset ajatelleet niin että hänen rahat on hänen ja miehen rahat on yhteisiä. Tämä provider-ilmiö on tehnyt siitä vain hyväksyttävän sanoa ääneen.
En ole koskenut suomalaiseen naiseen 5 vuoteen. Viime vuonna sain 19- ja 20-vuotiaita maa han muuttaja tyttöjä, enkä maksanut mitään.
Olen tosi iloinen että tämä kommentti on saanut niin paljon miinusta. Kertoo siitä että moni nainen lukenut sen ja kolahtanut kunnolla. :DD
Taidan julkaista naisvihamielisen runokirjan, koska olen niin hyvä kirjoittamaan ja koskettamaan tunteita.
Kyllä me arvattiin, ettei kukaan m a m u kaan koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. 😄
Olet oksettava rasisti ja ali-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Muuuttta lienet lihava?
Yx mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me arvattiin, ettei kukaan m a m u kaan koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. 😄
Olet oksettava rasisti ja ali-
En ole, viimeksi tänään kuunnellut afroamerikkalaista musaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Naiset ja miehet kävelee kahdella jalalla.
Vaimo sanoi, että miehillä kontatessa tuokaan ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tunnetumpia on nämä "Auervaarat", jotka on naisen lompakolla. Niin taidat olla sinäkin.
Ehkä sinunkin kannattaa jättää naiset rauhaan ja koskea mieheen. Saat tasoistasi seuraa;)
Hahahahaa! Joudut siis maksamaan seksistä. Minkä näköinen mies suostuu alentumaan siihen että myy itseään palstamammalle. No, kai niitäkin löytyy. Hyh
Kaikkea ei tarvitse itse kokea, jos osaa lukea;)
Näistä Auervaarusta on kirjoiteltu ja jopa tehty elokuvia. Sivistä itseäsi lukemalla ja voit ymmärtää, että kaikkea tietoa ei ole tarvinnut itse kokea.
Nolaat vain itsesi parkumalla täällä.
No sitten teet yhteistä miesten kanssa. Vai ootko mammanpoika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuuttta lienet lihava?
Yx mies
Olen normaalipainoinen. Miehen logiikka taas mystistä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi herättää myötähäpeää. Sun juttus ei "kolahda" keneenkään naiseen. Alapeukut on vain typerästä kommentista, ei muusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen persoonaa harvoin pystyy tiivistämään tinderbioon. Sen "viinin ja matkustuksen" takaa voi löytyä yllättävän kiva nainen.
Uskon kyllä että mielenkiintoisemmat eivät käytä Tinderiä ollenkaan.
Ketä kiinnostaa se, ettei ap kiinnostu naisista? Tai, ettei hänellä ole mitään yhteistä yhdenkään naisen kanssa?
Tuskin yhdenkään naisen elämään on mitään merkitystä sillä, mitä ap naisista ajattelee.
Mulle ainakin on se ja sama, onko ap.llä jotakin yhteistä jonkun naisen kanssa.
Naisten onni on se, että ap jättää heidät rauhaan. Luultavasti vain pilaisi jonkun naisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Naiset ja miehet kävelee kahdella jalalla.
Siihen yhtäläisyydet päättyvätkin. Ja onneksi niin. Patriarkaatti kuuluu historian jäteläjään.
Naisena en tarvitse miehiä mihinkään ja paras palvelut mitä miehet voivat tehdä on, että he jättävät naiset rauhaan.
Tämä! Viimeisimmän eroni jälkeen päätin, etten enää miehiin katsokaan ja tämä on pitänyt. Paras päätös ikinä, suosittelen lämpimästi.
Mitä sillä orgasmikuilulla ja tunneköyhyydellä elämässään edes tekee. En ymmärrä. Nyt saan orkun aina kun haluan ja saan joka päivä olla niin naisellinen ja tunnerikas kuin ikinä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi herättää myötähäpeää. Sun juttus ei "kolahda" keneenkään naiseen. Alapeukut on vain typerästä kommentista, ei muusta.
Kylläpä se osui ja upposi :DD
Matkustus ei ole mikään unelma, vaan yleinen tapa/harrastus.
Jos et kiinnostu samoista asioista kuin naiset, vika ei ole naisissa, vaan sinussa.
Ihmisen persoonaa harvoin pystyy tiivistämään tinderbioon. Sen "viinin ja matkustuksen" takaa voi löytyä yllättävän kiva nainen.
Uskon kyllä että mielenkiintoisemmat eivät käytä Tinderiä ollenkaan.