Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku ihminen voi syödä kebabia?

Vierailija
19.07.2025 |

Siis inhoan kebabia syöviä ihmisiä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun sun inhoaminen tuskin täällä ketään heiluttaa mihinkään suuntaan. 

LOPETA TAI VIHAAN SUA.

OLET TOSI TÖRKEÄ NYT.

Vierailija
22/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Suomen kebabit ei ole oikeaa kebabia nähneetkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenelläkään kuuluu mitä muut syö?

Vierailija
24/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ostin rullakebabin tulisena mukaan. Kun saavuin kotiin niin aukaisin paketin ja otin rullakebabin ulos mikä oli kääritty folioon, kiersin foliota vähän pois ja haukkasin rullakebabista ja tunsin heti poltteen, otin muutama haukkaisua lisää ja pääni oli täysin hiestä märkä ja tunsin chilin euforisen olon ja totesin että nyt kyllä menee ales koko rullakebab vaikka minulla ei ollut sen pahemmin nälkä. Rullakebabissa oli runsaasti kastikkeita ja majoneesiä.

Menin toisen kerran samaan kebab ravintolaan ja ostin rullakebabin tulisena, rullakebab oli kuiva eikä se ollut tulinen.

Minä haluaisin vain tietää että miten saisin aina maukkaan kebab annoksen kun menen kebab ravintolaan. Söisin vannoutuneesti kerran viikossa kebabbia jos siinä olisi varmuutta että saan aina hyvin tehdyn kebab annoksen

Minä olen aina valinnut sen tulisen kastikkeen, ja missään paikassa en ole tulisuutta havainnut. Itse olen chilikastikkeen joutunut ravintolassa/kotona lisäämään.

Vierailija
25/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammastahan se alunperin on, mut ei aleta mitään pizza-ananas-casea tästä.

Vierailija
26/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kohdalta:

- Etsi ravintola, josta saa kebabia. Yleensä sellaiset ovat hyvin merkittyjä. Voit käyttää apunasi myös esimerkiksi internet-hakua. 

- Tilaa kebabannos.

- Ravintolasta löytyy varmasti ruokailuvälineiksi kutsutut asiat, jotka seuraavissa kohdissa osoittautuvat hyvin tarpeellisiksi. Jos et itse niitä löydä esimerkiksi pöydästä niin kysy, henkilökunta opastaa sinua kyllä.

- Ruokailuvälineitä on yleensä kaksi. Piikikästä ruokailuvälinettä kutsutaan haarukaksi. Sillä on tarkoitus viedä ruoka suuhun. Toinen, piikitön ruokailuväline on veitsi. Sillä on tarkoitus pilkkoa nautittava ravinto mukavan kokoisiksi suupaloiksi.

- Kun keittiö saa kebabannoksesi valmiiksi, se toimitetaan sinulle. Muista kiittää kohteliaasti. Käytä haarukkaa ja veistä edellisessä kohdassa kuvatulla tavalla, ja vie kebabia suuhusi. Pureskele hyvin vatsavaivojen välttämiseksi.

Näillä ohjeilla kebabin syöminen onnistuu varmasti. Hyvää kesää sinulle! 

Vierailija
27/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran ostin rullakebabin tulisena mukaan. Kun saavuin kotiin niin aukaisin paketin ja otin rullakebabin ulos mikä oli kääritty folioon, kiersin foliota vähän pois ja haukkasin rullakebabista ja tunsin heti poltteen, otin muutama haukkaisua lisää ja pääni oli täysin hiestä märkä ja tunsin chilin euforisen olon ja totesin että nyt kyllä menee ales koko rullakebab vaikka minulla ei ollut sen pahemmin nälkä. Rullakebabissa oli runsaasti kastikkeita ja majoneesiä.

Menin toisen kerran samaan kebab ravintolaan ja ostin rullakebabin tulisena, rullakebab oli kuiva eikä se ollut tulinen.

Minä haluaisin vain tietää että miten saisin aina maukkaan kebab annoksen kun menen kebab ravintolaan. Söisin vannoutuneesti kerran viikossa kebabbia jos siinä olisi varmuutta että saan aina hyvin tehdyn kebab annoksen

Minä olen aina valinnut sen tulisen kastikkeen, ja missään paikass

Poppamiehen +++10 tulisuudella 6tippaa pullosta on hyvä, kevyt ruokalusikallinen +++10 tulisuudella on hyvä määrä minulle, sitten siihen lisäksi viellä tulinen tomaattikastike.

Kebab paikoissa on aina tulinen ja mieto kebab kastike, se ei tahdo riittää minulle, kyllä siihen tuliseen tomaattikastikkeeseen päälle tarvii minun mielestä lisätä teelusikallinen extra tulista habanero kastiketta.

Ehkä menen tänään kebab ravintolaan ja sanon että extra tulinen rullakebab. 

Vierailija
28/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina v

KORJAUS

Anteeksi, kevyt teelusikallinen, ei ruokalusikallinen. 

Erittäin tärkeä korjaus!

Vierailija
29/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina valinnut sen tulisen kastikkeen, ja missään paikass

Kyllä sen pitäisi olla tulisempaa jos sanoo extra tulinen. 🤤 tuliseen kastikkeeseen sekoitettua extra tulista kastiketta, kunnon euforinen sekoitus. Ohh!

Vierailija
30/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylänuolitin, mutta minun on pakko todeta että esim. saksassa on tosi hyvät pitakebabit, mutta sitten taas suomessa on rullakebabit brawuuria. Minä olen paljon nähnyt ruokamatkaajien videoita ja en ole nähnyt turkissakaan niin hyviä rullakebabbeja kuin mitä suomessa on, saksassakaan ei oikein myydä rullakebabbeja. Olen kuullut kansantarinan siitä että ensimmäinen kebab minkä keksittiin niin oli rullakebab ja se keksittiin kurdistanissa. Tosin kaikki kebabit pitäisi tehdä lampaan paistilihasta, paahtopaistista.

Vierailija
31/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ihmeen takia?

Vierailija
32/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1kebab on paras ruoka mitä olen syönyt kotoni ulkopuolella ihmisten kesken, suomessa

Vierailija
33/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kebab on roskaa

Ei ole,se on lihaa.

Vierailija
34/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kebab kun tarkoittaa grillattua lihaa. Se voi olla melkein mitä tahansa, vartaita, kanaa, härkää jne jne. 

Eli jos inhoat kebabia syöviä ihmisiä niin inhoat suurinta osaa maapallon väestöstä. 

Sikäli kun kiinnostaa, niin esim Turkista ei löydy kebabia sellaisessa muodossa kuin sana esim Suomessa ymmärretään. Turkissa moinen moska tuskin menisi kaupaksi. Siellä jos tilat kebabin niin todennäköisesti saat lihavartaan. 

Vierailija
35/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasslerista tulee paras kebab. Kokeilkaapa :)

Vierailija
36/52 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla saattaisi mennä ruokahalu noin asennerajoittuneesta seurasta, mitä Ap ilm on. 

Kasvissyöjä

Vierailija
37/52 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maailma ei mene siten kute sinä tahdot. Et edes kertonut nimeäsi, joten mistä tiedämme mitä tehdä jos sinä kerran määräät XD

Vierailija
38/52 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on tavallaan lihamureketta. Hyvää minusta.

Vierailija
39/52 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin rullakebabin tänään ja se oli todella maukas, annan 5/5 pisteitä rullakebabistaniasta.

Ainoa virhe rullakebabissani oli se että sitä rullaa ei oltu rullattu tarpeeksi kireäksi

Vierailija
40/52 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherlesbot syövät ja homot tunkevat sitä sormilla omaab anukseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan