Miten suojata pää helteeltä aikuisena?
Lippis on niin typerä ja näyttää jonnelta. Pitäisikö ostaa stetsoni? Tänäänkin saattoi jo tulla lievä auringonpistos, kun oli koko keski- ja iltapäivän ulkona.
Kommentit (74)
lippiksia on monenlaisia, mielestäni naurettavampia on snapback lippikset aikuisilla. Stetsonista tulee mieleen ihan erilainen hiihtäjä. eiköhän se ole tärkeintä nyt suojata pää vain jollakin. Onhan niitä kalastajanhattujakin.
Sateenvarjon sisarus, eli aurinkovarjo.
Mulla on Akubra. Sitä käytän paljon. Ostin ihan käytettynä Torista.
Kuitenkin jos käyttää leveälieristä tiivistä hattua, se lähtee helposti tuulen mukaan. Nyt on myös myynnissä paljon kivoja kankaisia lierihattuja vähän huolettomampaan menoon, samoin olkihattuja. Esim. kun kävelen risteykseen tai vaikka sillan yli, painan usein kädellä hatun kupua, ettei se karkaa.
Se Akubran käyttäjä
Lierihattu ja huivi ovat omat suosikkini.
Minulla on valkoinen lippis jossa ei lue mitään
https://hattuhelsinki.fi/collections/stetson?srsltid=AfmBOoolgGi15EJ6Gv…
Siinä sulle Stetsoneita.
Mulla on nahkainen länkkäri -mallin Stetson hattu.
Vierailija kirjoitti:
lippiksia on monenlaisia, mielestäni naurettavampia on snapback lippikset aikuisilla. Stetsonista tulee mieleen ihan erilainen hiihtäjä. eiköhän se ole tärkeintä nyt suojata pää vain jollakin. Onhan niitä kalastajanhattujakin.
Ne on parhaita lippiksiä. Antaa katu-uskottavan maineen.
Kalastajanhatun kaltainen lonkerohattu
Stetsoni on ok. Ja sisälle tai varjoon. Miksi riekkua polttavassa paahteessa keskellä päivää.