Minkälainen ihminen syö ruokaa klo 18 jälkeen?
Klo 18 jälkeen syöminen lihottaa asiantuntijoidenkin mukaan
Kommentit (44)
Meillä on illallinen klo:19-22, ei ikinä aikaisemmin. Bmi alle 19. Eihän se ruoka katso kelloa milloin menee ihmisen suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Esim henkilö, jolla on lihaksia ja hankkii niitä mielellään lisääkin. Siinä ei ole mitkään maksimipaastot eduksi.
Salipuppeli?
Krapularuokaa tottakai on saatava
Semmonen ihan normaali.
Tää on muuten vielä sitkeässä, ainakin vanhempi sukupolvi uskoo usein siihen että laihtuu jos ei syö enää kuuden jälkeen.
Itse yleensä aloitan vasta illalla ja hoikka oon.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kyselee palstalla typeryyksiä päivästä toiseen?
Yksinäinen, syrjäytynyt alkoholisti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On aika normaalia syödä illallinen. Pösilö
Hauska tutustua, Pösilö.
Ei täällä tarvitse esittäytyä.
Klo 17 tulee myös kello 18 jälkeen vaikka siinä välissä on 23 tuntia. Eli milloinkaan ei sais syödä. Ja kun teen yövuoroja,pakko syödä myös yöllä. Ei jaksa ilman ruuasta saatua energiaa tehdä töitä aamuun asti. Lälläslää vaan asiantuntijoille.
Miksi taas kysellään typeriä? Työnnä nenäs aurinkoon.
Esimerkiksi sellainen joka syö illalla kello 19 aikoihin ja aamulla kello 8 aikoihin. Pitkät yöunet ja paljon liikuntaa.
Terveisin: mies, 179 cm ja 67 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
esim. Italialaiset, ranskalaiset, kreikkalaiset?
Ja kenellä sitä olikaan enemmän ylipainoa, suomalaisilla vai ranskalaisilla ja italialaisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim henkilö, jolla on lihaksia ja hankkii niitä mielellään lisääkin. Siinä ei ole mitkään maksimipaastot eduksi.
Salipuppeli?
Ihminen, jolla on lihakset eikä pelkkää laardia.
Täällä Italiassa klo 19 tai 19.30
Mun painoni laskee täällä ja nousee heti kun tulen Suomeen
Esimerkiksi sellainen joka ei ole nälkäinen aamulla ja jonka ateriarytmi painottuu myöhäisempään kellonaikaan. En monesti syö aamiaista, vaan ensimmäinen ateriani on päivän pääateria. Tykkään aamupäivällä harrastaa liikuntaa tyhjällä mahalla. Pääaterian jälkeen syön päivän toisen lämpimän ateriani eli iltapuuron 18-19 aikaan. Sen jälkeen syön jälkiruoan. Myöhemmin illalla vielä pienen illallisen.
Harrastan aika paljon liikuntaa ja annoskokoni ovat kohtuulliset, joten tämä toimii minulla. Olen hoikka enkä liho tällä tavalla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa syödään illallinen, ei siis iltapala vaan lämmin ateria joskus 9-10 aikaan.
Tarkoititko klo 21-22 ?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen kyselee palstalla typeryyksiä päivästä toiseen?
Joo. Ei v**** tuota idioottia. Pilaa koko palstan. Tyhmää p***** aamusta iltaan. Aina yksi, lyhyt kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monessa maassa syödään illallinen, ei siis iltapala vaan lämmin ateria joskus 9-10 aikaan.
Tarkoititko klo 21-22 ?
en vaan "yhdeksän-kymmenen aikaan", en "kahdenkymmenenyhden-kahdenkymmemenkahden aikaan".
Mä olen herännyt 06 ja vasta söin "aamupalan".