Minkä helvetin takia joku pyytää ulos, ja
Kun en lähde samantien ulos kun kutsu käy, poistavat osuman? Ihan sairaan rasittavaa, kun nuo deittisovellukset ovat tuollaista pelleilyä, eikä livenä löydy ketään. Ovatko tuollaiset vain yhden asian perässä ja luovuttavat, kun eivät saa toista heti nalkkiin? Vahvistettu profiili oli.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotatko itse toista aikaa?
En ehdottanut, koska en tiennyt tarkkaa päivää milloin sopisi.
Mutta toisen pitäisi vain jatkaa ehdottelua. Ehkä kymmenennellä kerralla sitten sopisi?
Ehkä. Riippuu siitä että onko mitään kunnon yhteyttä edes saatu. Ihmettelen miksi joku jaksaa mennä ulos kenen tahansa kanssa, kun nämä vain sattuvat pyytämään. Kai minä haluan tietää edes JOTAIN toisesta. En mene tuhlaamaan aikaani tajutakseni ekojen minuuttien aikana, että arvomme eivät kohtaa millin vertaa tmv.
Se toinen taas halusi nähdä heti. Treffejä ei siis tule.
Niin, ja en ymmärrä miksi joku haluaa nähdä heti, vaikkei tiedä minusta mitään.
En ole sellainen, oon aina odottanut, että mies pyytää mua treffeille, mutta aina välinpitämättömiä.
Naiset lähtee ulos vain komeiden miesten kanssa. Jos sinä et lähde heti niin joku muu lähtee koska naisille miehen ulkonäkö on tärkein kriteeri ja sitten nainen panee miehen kanssa heti myös. Tavis miehet ei naisille kelpaa kun ne haluaa tutustua kaikessa rauhassa.
Juuri siksi, että he eivät tiedä susta paljoa, he haluavat tavata sinut, olla aidosti kanssasi ja oppia sinut paremmin tuntemaan.
Nykypäivänä tuntuu tosiaan utopistiselta, että joku vieras nainen lähtisi syömään, elokuviin yms. ensitapaamiselle kasvokkain kohdatessa. Nettikulttuuri on tässä mielessä perseestä.
Se toinen taas halusi nähdä heti. Treffejä ei siis tule.