Kokemuksia hamam-pyyhkeistä?
Onko kokemusta niistä rantapyyhkeinä? Onko totta, että niihin ei tartu hiekka?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa edelleen ajatus niistä purkautuvista naruista eli reunahapsuista. Ja pyykkikoneessa tulee varmaan erikoinen lopputulos myös. Nukkaantuvatko.
Ei oo nukkaa. Hapsujen päät oon kiristänyt/solminut joten pysyvät purkamatta. Kahdessa pyyhkeessä on solmut valmiiksi hapsujen juuressa. Ei ongelmaa pesukoneessa.
Eiväthän ne ole yhtä hyviä kuin froteepyyhkeet, mutta voi niitä käyttää esim. toisena pyyhkeenä froteisen ohessa.
Frotee pyyhkeet olen laittanut koiran pyyhkeiksi ja roskiin jo aikoja sitten. Käytän vain pellava- ja hamam pyyhkeitä
Hyviä etenkin"hiuspyyhkeinä". Itselläni luonnonkiharat hiukset.
Hamas pyyhe on parempi sellaisena verikuosisena
Vierailija kirjoitti:
Frotee pyyhkeet olen laittanut koiran pyyhkeiksi ja roskiin jo aikoja sitten. Käytän vain pellava- ja hamam pyyhkeitä
Suomeksi: Et ole osannut huoltaa froteepyyhkeitäsi oikein. Minulla ne kestävät vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaa edelleen ajatus niistä purkautuvista naruista eli reunahapsuista. Ja pyykkikoneessa tulee varmaan erikoinen lopputulos myös. Nukkaantuvatko.
Eihän puuvillan kuulu nukkaantua. Ja pyyhkeet on aina puuvillaa, sillä keinokuitu ei edes ime vettä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeksi: Et ole osannut huoltaa froteepyyhkeitäsi oikein. Minulla ne kestävät vuosikymmeniä.
Ehkei vaan halua käyttää niitä enää itse. Käyttänyt sitten koiralla kunnes koiran kynnet/hampaat tehneet reikiä. Ja laitellut reikäiset roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en mitään musujen pyyhkeitä osta.
Käyttääkö mursut edes pyyhkeitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en mitään musujen pyyhkeitä osta.
Käyttääkö mursut edes pyyhkeitä?
Käyttävät. Pitää käydä veritekojen jälkeen suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Hamamit on hyviä rantapyyhkeitä. Meillä on ollut niitä jo useita vuosia. Kestävät muutaman vuoden.
Totta. Niiden kangas on niin ohutta ja rantakäytössä niihin voi tulla pieniä reikiä.
Pellavapyyhkeet on vielä parempia mutta isot pellavapyyhkeet maksavat paljon
Vinkkinä.
Laittakaa pellava pöytäliina puoliksi, ommelkaa reunat ja käyttäkää pyyhkeinä.
Reissussa ihan loistavia, kun vievät vähän tilaa ja kuivuvat nopeasti. Miellyttävän näköisiäkin ovat.
Kuulostaa silti epäilyttävältä kuten Halal.